با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی وصعودهای ورزشی:

مجمع سالیانه هیات کوهنوردی استان مرکزی برگزارشد

مجمع سالیانه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مرکزی با حضور سعید ملکی مدیرکل ورزش وجوانان، زارع رئیس فدراسیون ، مسئول کمیته امور استانهای فدراسیون ، مدیر کل و معاون ورزشی ودیگر اعضاء مرتبط با مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار گردید
کد خبر: ۸۶۲۶۹۵۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
خبرگزاری بسیج ،مرکزی : گروه ورزشی

سعید ملکی مدیرکل ورزش وجوانان در این جلسه گفت: حضور رئیس فدراسیون دراستانها یکی از نقاط قوت فدراسیون هست واین ثمره احساس مسئولیت  رئیس فدراسیون است
 
وی گفت: بنده به همراه کلیه همکاران با استفاده از تمامی امکانات در راستای توسعه رشته های ورزشی تلاش می کنیم و این را یک وظیفه ذاتی می دانیم
 
سعید ملکی ادامه داد: رشته کوهنوردی یک رشته گسترده است وهیات کوهنوردی استان نیز شرایط خوبی دارد وبا کمک اسپانسرها وحمایت ارگانها ونهادهای مختلف  برنامه هی متعددی را اجرا نموده است .
 
وی برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و ساماندهی گروه‌های کوهنوردی را از جمله راهکارهای افزایش میزان علاقمندی مردم به این رشته عنوان کرد و گفت: برگزاری صعودها، تشکیل کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی قطعا باید در تقویم ورزشی هیئت مورد اهتمام قرار بگیرد.
 
ملکی تلاش افزون تر برای ایمن‌سازی و امنیت مسیرهای کوهنوردی و همچنین دیگر رشته‌های زیر مجموعه این هیئت را مورد اشاره قرار دارد و افزود: خوشبختانه بخش زیادی از افراد جامعه به رشته‌ ورزشی کوهنوردی علاقمند هستند و از برنامه‌های این رشته استقبال می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی در حفظ سلامت و شادابی مردم جامعه جایگاه ویژه‌ای دارد، ضمن اینکه با تاکیدی که مقام معظم رهبری به توجه ویژه به توسعه ورزش همگانی داشته‌اند و اهتمامی که ایشان به ورزش کوهنوردی دارند رسالت ما سنگین‌تر شده است.
 
درادامه رئیس هیات کوهنوردی استان  گزارشی از عملکرد یکساله  خود ارائه داد.
 
سپس زارع رئیس فدراسیون کوهنوردی وصعود های ورزشی ضمن تقدیراز عملکرد هیات کوهنوردی استان گفت:  حمایتهای اداره کل ورزش وجوانان باعث شد  براساس ارزیابی صورت گرفته  توسط کارشناسان فدراسیون  هیات کوهنوردی استان مرکزی حائز رتبه پنجم شده  واین به واقعیت نزدیک است
 
رئیس فدراسیون کوهنوردی وصعودهای ورزشی کشور ادامه داد: فدارسیون کارهای زیر بنایی زیادی صورت گرفته که یکی از این کارها ساماندهی گروه های کوهنوردی  می باشد .
 
وی گفت: تقویت مسئولیت اجتماعی و همسوسازی گروه ها و تشکل های کوه‌نوردی در پیگیری مسائل مرتبط به محیط زیست کوهستان تاثیرگذار است.
 
در پایان نیز روسای شهرستانها ابلاغ مدیریت خود را از مسئولین دریافت نمودند.

ارسال نظرات