خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

صبحگاه 35 هزار نیروی بسیجی گلستانی در ایام الله دهه فجر

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در روز جمعه 16 بهمن ماه صبحگاه 35 هزار نیروی بسیجی را در سطح شهرستان‎های استان گلستان خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۳۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبد الله عین‎علی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: همه ساله از سال 1390 رزمایش‎های بسیج قوت بیشتری گرفته و بر این اساس صبحگاه اقتدار کلیه نواحی چهارده گانه را در استان گلستان در ایام الله دهه فجر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: 42 گردان الی بیت المقدس و کوثر در 15 و 16 بهمن ماه در رزمایش فجر آفرینان شرکت خواهند کرد، گفت: 35 هزار نیروی بسیجی در این رزمایش و در روز 16 بهمن ماه صبحگاه خواهند داشت و علاوه بر نیروهای گردان‎های الی بیت المقدس و کوثر گردان‎های امام علی(ع)، امام حسین(ع) نیروهای اقشار مختلف بسیجی در این صبحگاه مشترک حضور خواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: مدت این رزمایش 36 ساعت است و در عصر روز جمعه این رزمایش به پایان خواهد یافت.

عین‎علی با بیان اینکه در این رزمایش نیرو‎های بسیجی به دفاع از کوی و برزن و دفاع محل‎های حساس و استراتژیک شهر آشنا می شوند، گفت: در این رزمایش راهپیمایی شبانه به همراه انفجارات، کلاس‎های آموزشی و نشست‎های بصیرتی را برای بسیجیان شرکت کننده در  این رزمایش خواهیم داشت.

وی افزود: در روز جمعه رزمایش در ساعت 9 صبح با رمزی که از سوی فرماندهی قرارگاه سپاه نینوا قرائت می شود به صورت میدانی آغاز خواهد شد و تا عصر همان روز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها