خبرهای داغ:

نخستین کارگاه آینده‌پژوهی جنگ نرم در قم برگزار شد

آئین افتتاح دوره آینده‌ پژوهی جنگ نرم با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و بیش از ۴۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌ها و فرماندهان جنگ نرم در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۹۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آئین افتتاح دوره آینده‌ پژوهی جنگ نرم صبح امروز با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد.

در این مراسم سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین‌، صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید، حجت‌الاسلام گرجیان رئیس بسیج اساتید استان قم و جمعی از مدیران و مسئولان و اساتید دانشگاه‌های کشور و بیش از 400 نفر از اساتید دانشگاه‌ها و فرماندهان جنگ نرم حضور داشتند.

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم  بیان کرد: آمریکا هیچ‌گاه در راستای مصالح کشورمان اقدامی نمی‌کند و نه تنها فناوری وارد کشورمان نمی‌کند بلکه فناوری خارج می‌کند، دولت آمریکا از گذشته به فکر منافع خود بوده و هیچ‌گاه در راستای رفع نیاز ملت های جهان گامی برنداشته است.

وی با بیان اینکه هرجا تحت تاثیر غرب قرار گرفتیم دچار مشکل شدیم، گفت: در زمینه خودروسازی دارای ضعف هستیم چون در این زمینه فناوری‌مان وارداتی است اما در مقابل علت پیشرفت‌های عظیمی که در صنعت دفاعی دست پیدا کردیم و موشک‌های پیشرفته‌ای را تولید کردیم، به دلیل تحریم‌های صنعت دفاعی بود.

شایان ذکر است: دیدار با آیت الله جوادی آملی نیز از جمله برنامه‌های سفر سردار نقدی و اساتید بسیجی در این دوره می باشد.

ارسال نظرات