خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

انقلاب اسلامی ازمأموریت خود کوتاه نمی‌آید/ تاکید بر بصیرت ‌افزایی

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا بداند که انقلاب اسلامی ایران از مأموریت خود برای تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۶۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار محمد حسین سپهر در یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت چهلمین روز شهادت مدافع حرم "شهید ملکشاهی"، اظهار داشت: امروز مسلمان کشی توسط فرقه‌های به ظاهر مسلمان در دستور کار نظام سلطه قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری، بی‌بصیرتی و عدم مقاومت و صبر در برابر مشکلات را دلیل شکست و زمین خوردن آدم از ابتدای خلقت تا به امروز دانست و افزود: انقلاب ما به علت بصیرت و فهم عمیق ملت مسلمان ایران شکل گرفت و تا امروز ادامه دارد.

 سردار سپهر یکه‌تازی انقلاب اسلامی ایران برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و تمدن نوین اسلامی را در گرو فهم عمیق سیاسی، اجتماعی، دینی و خطرپذیری و مقامت و سختکوشی نخبگان، خواص و مردم عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم یکی از ماموریت‌های ما زمینه سازی ساخت تمدن اسلامی است و رهبری و امام(ره) این ماموریت را برای انقلابیون و مدنیون نظام تبیین کردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه اما به ماموریت نظام سلطه در جهان اشاره و تصریح کرد: آمریکای مستکبر و نظام سطله به دنبال کدخدایی، سلطه و سروری و آقایی بر دنیاست و ما بر اساس تکالیف دینی باید زمینه ساز ظهور باشیم و خداوند این لیاقت را در مردم ما نهاده است.

اراده سلطه‌گران مغلوب آرمان‌های ملت ایران شده است

وی با اشاره به ۴ دهه ایستادگی ملت ایران در برابر تمام توان مادی، سیاسی، تهاجم‌ها و تسلط‌های استکبار گفت: ملت ایران اراده‌ سلطه گران را مغلوب آرمان‌های خود کرده و امروز سردار ملکشاهی و دیگر شهدای مدافع حرم تزیین کننده منازل و کوی برزن و تکایا هستند و چراغ امید را در دل ما روشن کردند تا آینده‌ای روشن داشته باشیم و این تکلیف را داریم که این انقلاب را با بصیرت و مقاومت و آگاهی و ایستدگی ادامه دهیم.

سردار سپهر علت حضور مدافعان حرم و رزمندگان اسلام در سوریه را اینگونه بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل، جریانات تکفیری و سلفی به ظاهر مسلمان و آمریکا در راس دشمنان ما قرار دارند و باید در مقابل دشمنان روشنگری و ایستادگی و مبارزه کنیم و استکبار می‌داند که تمدن اسلامی مانع سروری و آقایی او بر تمام دنیاست و لذا هدف دشمن نابودی تمدن اسلامی است.

این مسئول به بیان برخی از نابخردی‌های استکبار در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا ۸۰۰ میلیارد دلار در عراق هزینه کرد و با شکست از عراق خارج شد و تا امروز نیز ۵۰۰ میلیارد دلار توسط جبهه اطلاعات استکباری آمریکا در افغانستان هزینه شده و حتی به حداقل موفقیت‌ها نرسیدند.

انقلاب اسلامی منشا بیداری اسلامی در قلب آسیا است

سردار سپهر تمدن اسلامی را دشمن آمریکا دانست و گفت: در ابتدا برنامه آمریکا حمله به  ایران و بعد عراق و افغانستان بود اما بعد اعلام کردند که ابتدا قصد تجاوز به عراق و  افغانستان و بعد ایران را دارند اما انچه اتفاق افتاد شکست بدون استثنا آمریکا در تمام کشورهای اسلامی از شاخ آفریقا تا دیگر کشورهای مسلمان به واسطه بیداری اسلامی بود که امام(ره) در قلب آسیا به وجود آورد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: در سال ۲۰۰۳ استکبار تصمیم گرفت سناریوی  برخورد و دعوای بین مسلمانان و به عبارتی برخورد درون تمدنی را کلید بزند و برای این کار به اذعان آمریکایی‌ها ۴ ارتش قدرتمند در جهان اسلام شامل مصر، سوریه، عراق و ایران باید نابود شود تا تئوری نابودی اسلام به جریان افتد.

وی بیان کرد: تا پیش از شروع جریانات تکفیری‌ها در سوریه ارتش قدرتمند و سومین سلاح های بازدارنده جهان متعلق به سوریه بود و این کشور از حیث توان موشکی، مهندسی و زرهی بسیار قدرتمند بود و به این دلیل اسرائیل جرات ادامه تجاوز به شامات را نداشت لذا متوجه زمینه‌های جنگ طایفه‌ای در سوریه شدند و ۸۲ کشور در جهان از شرق تا غرب را با بسیج امکانات به سمت سوریه گسل داشت و به این ترتیب کشتار آغاز شد.

سوریه خط مبارزه با اسرائیل است

سردار سپهر حضور تکفیری‌ها وهابی‌ها در سوریه و حمایت غربی‌ها را سبب ایجاد غائله‌های ماجرادار در این کشور دانست و گفت: تکفیری‌ها تصمیم گرفتند حکومت بشار را ساقط کند اما  شهید ملکشاهی‌ها نگذاشتند و به این ترتیب سوریه خط مبارزه با اسرائیل است و تنها کشور عربی است که اسرائیل را تهدید می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: به این ترتیب مستشاران مجاهد جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس را در سوریه بنا کردند و مستشاران ایرانی بسیج مردمی و تجارب دفاع مقدس را به آنها انتقال داده و تاکنون ۱۰۰ هزار نفر در سوریه از علوی و اهل سنت بر علیه تکفیری‌ها بسیج مردمی شدند.

سردار سپهر در ادامه به بخشی از بیانات حزب‌الله لبنان اشاره کرد و افزود: سید حسن نصرالله گفت؛ «اگر سوریه سقوط کند مقاومت نابود می‌شود سوریه کمر مقاومت است و مقاومت نمی‌ تواند تماشاچی باشد تا این کمر شکسته شود» و به این ترتیب مدفعان حرم در سوریه مشغول شدند.

 این مسئول تضعیف قدرت دفاعی مسلمانان را مهمترین هدف شکل‌گیری گروهک‌های تکفیری در سوریه دانست و بیان کرد: تکفیریهای تروریست ظرف ۱ روز ۷ لشکر اسلام را در عراق برچیدند اما به یاری پروردگار دوباره مجاهدان ایستادگی کردند و امروز جبهه عراق و سوریه جبهه مقاومت اسلامی است.

هدف آمریکا از ایجاد برخورد درون تمدنی تکه تکه کردن کشورهای اسلامی است

وی این برخورد درون تمدنی مسلمانان برای تکه تکه کردن کشورهای اسلامی را هدف آمریکا دانست و گفت: تنها کشوری که مقابل راهبرد آمریکا ایستادگی می‌کند ایران و رهبری و شهدا و رزمندگان ما هستند و امروز آمریکا می‌خواهد کشورهای سوریه و عراق سه تکه کُرد و شیعه و سنی شوند همچنانکه امپرطوری عثمانی و فلسطین را  تجزیه کردند.

سردار سپهر حفظ امنیت داخلی ایران را از اهداف حضور مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد و افزود: اگر امروز در سوریه در مقابل جریان تکفیری و آمریکا ایستادیم به خاطر امنیت ایران است.

وی افزود: سرکرده ملعون داعش رسما اعلام کرد که «به دنبال این هستیم تمام شیعیان دنیا را سربریم اهل سنتی که با ما بیعت نکند مرتد است و باید کشته شود» و لذا اگر امروز مستشاران و سرداران ما در سوریه کار مستشاری می‌کنند برای حفظ امنیت داخلی ما است و ما مکلف به حفاظت از اماکن مذهبی هستیم.

سردار سپهر تضعیف جبهه مقاومت و حکومت اسلامی ایران، تخریب ارتش‌های ۴ گانه اسلامی، نابودی امنیت و قدرت مسلمانان در غرب آسیا،  راه اندازی نبرد درون تمدنی را از اهداف آمریکا برشمرد و گفت: آمریکا با هدف ایجاد اسرائیل دوم در منطقه تکفیری‌ها را اقتدار می‌دهد و آنها را سمبل مسلمانی نشان داده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه به دورنمای فراگیری و شیوع دین اسلام در جهان اشاره کرد و افزود: ۲۵ سال آینده دومین جمعیت در اروپا مسلمانان خواهند بود در آمریکا هرسال ۱۰۰۰ مسجد و مرکز اسلامی ساخته و امروز دومین دین در  فرانسه اسلام است لذا دشمن می‌خواهد مسلمانی را با نام و اعمال داعشی به خورد دنیا دهد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: ایران با فرهنگ خود جهان را تسخیر می‌کند و امروز در جبهه مقاومت خط امام(ره) و شهدا ادامه دارد و بسیجیان و رزمندگان و خانواده شهدای ما خاری در چشم آمریکا و اسرائیل‌اند.

تربیت مفتی آمریکایی و مجتهد انگلیسی سناریوی دشمن است

سردار سپهر اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که باید حوزه‌های علمیه مسلمانان اصلاح شود لذا سال ۲۰۰۳ به حوزه‌های علمیه ورود پیدا کردند تا مجتهد فقیه شیعه و در مدارس اهل سنت نیز مفتی آمریکایی تربیت کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین نقطه نبرد آمریکا با جهان اسلام را آموزش دانست و افزود: آمریکا ۷۰۰ هزار دانشجو از سراسر  دنیا را در کشور خود پذیرفت و در سال ۲۰۱۴تعداد ۱۵۰۰ آنها در مناصب حکومتی کشورهای اسلامی گماشته شدند.

سردار سپهر ماموریت جمهوری اسلامی ایران را تشکیل حکومت جهانی امام عصر(عج) دانست و افزود: انقلاب ما هدایتگر جریان مجازات بنی اسرائیل است و با یاری خداوند متعال  دست تجاوزگران را ازهمه کشورهای اسلامی کوتاه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما به سیطره جهانخواران خاتمه می‌دهیم و امروز آمریکا نگران گسترش انقلاب اسلامی در دنیاست اما آمریکا بداند انقلاب اسلامی از ماموریت خود کوتاه نمی‌آید و راه بسیجیان و رزمندگان ما ادامه دارد.

دوری از مصرف کالای آمریکایی مورد توجه همه مردم باشد

سردار سپهر بر پرهیز از مصرف کالای آمریکایی تاکید کرد و گفت: اگر خوراک و پوشاک و فرهنگ و مصرف ما آمریکایی شد یعنی سقوط کردیم و امروز فرمایش مقام معظم رهبری با این عنوان که «مصرف کالای آمریکایی ممنوع است» با فتوای آیت‌الله شیرازی  مبنیر بر حرام بودن توتون فرقی ندارد.

 معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: مبارزه با آمریکا امروز دوری از کالای آمریکایی است و اقتصاد ما نباید به فرهنگ آمریکا گره بخورد و مدیران و مسئولان نظام در این راستا مراقبت کنند.

وی عرصه انتخابات، فتنه ۸۸،  راهپیمایی ۲۲بهمن، روز قدس، حضور در پای صندوق‌های رای را از نقاط عطف جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: امروز دنیا بحران محبوبیت دارد و ما انتخابات را در پیشرو داریم که برای نظام تولید قدرت می‌کند.

سردار سپهر بی‌ثبات سازی ایران با دو قطبی کردن و اختلاف میان جریانات اصیل انقلابی در کشور، نفوذ به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را هدف آمریکا برای انتخابات ایران دانست و افزود: آمریکا می‌خواهد وابستگان به جریان فتنه و معتقدان به زندگی مسالمت آمیز به آمریکا وارد مجلس شوند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: مقام معظم رهبری نگران نحوه اجرای برجام است و برای عبور از گردنه‌های سخت باید مطیع امر رهبری باشیم.

ارسال نظرات