خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

جشنواره فیلم فجر در گلستان برگزار خواهد شد/ تخلف رسانه‎ای در انتخابات داشته‎ایم

‎مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت:‎ جشنواره فیلم فجر در گلستان برگزار خواهد شد
کد خبر: ۸۶۲۸۸۰۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم در ایام الله دهه مبارک فجر به لطف و عنایت خدا از برکات و نعمات این دهه به احسن وجه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر رایزنی ها انجام شده و مذاکرات لازمه بین فاروابی و اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: برای برگزاری جشنواره فیلم فجر آنچه اعلام آمادگی باشد به لحاظ محیا کردن سالن‎های سینمایی و پذیرش نمایندگان از فارابی و وزارت مطبوع در استان صورت گرفته است.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان گفت: نتیجه مذاکرات این است که فیلم فجر را در ایام الله دهه فجر داشته است.

فضیلت خاطرنشان کرد: حلسات زیادی دستگاه‎های متولی از پیشگیری تخلافت انتخاباتی داشته‎اند و آن چه در حوزه تخلف صورت می‎گیرد بخشی به رسانه‎ها و ذینفع‎ها و متولیان انتخابات اهم از هیئت اجرایی، بازرسی و نظارت بر می‎گردد.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه تخلفاتی در رسانه ها در زمینه انتخابات داشتیم و مسائلی را نیز پیگیری کردیم، گفت: امیدواریم در ادامه همه نسبت به موضوع ارتکاب تخلف توجه داشته باشند تا  زمینه‎های تخلف باید در رسانه جلوگیری شود و ریشه‎های آن را خشکاند.

وی دهه فجر را زمینه مناسبی برای یادآوری دستاوردهای و آرمان‎های انقلاب اسلامی دانست و گفت: برنامه های فرهنگی و هنری جوان محور است و در کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر که متشکل از 11 دستگاه است 376 برنامه در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها