خبرهای داغ:
معاون فرماندار آزادشهر:

ایام الله دهه فجر بستر ساز حماسه حضور مردم در انتخابات است

معاون فرماندار آزادشهر گفت: به دنبال این هستیم که از فرصت ایام الله دهه فجر برای بستر سازی خلق حماسه در ۷ اسفند و در روز حماسه حضور بهره‎برداری کنیم.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان،سید غلامرضا قاضوی امشب در گفت‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه حضور حماسی مردم در 22 بهمن ماه باعث حماسه حضور در هفت اسفند خواهد شد گفت: ملت ایران بار دیگر با اقتدار، ایستادگی و مقاومت امت اسلامی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بویژه یوم الله ۲۲ بهمن و ۷ اسفند به رخ همگان کشیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‎های مناسبی برای ایام الله دهه فجر داشتیم و به دنبال این هستیم که از فرصت این ایام برای بستر سازی خلق حماسه در ۷ اسفند و در روز حماسه حضور بهره‎برداری کنیم.

معاون فرماندار آزادشهر ایام الله دهه فجر را مهمترین دوران انقلاب و نظام  دانست و یادآور شد: این ایام الگویی برای همه مناسبتها و برنامهها نظام مقدس جمهوری اسلامی مبدل شده است.

قاضوی  ابراز داشت: تمام اقشار با حضور یکپارچه خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و بر این اساس  برنامههای این ایام از سوی خود مردم برنامهریزی و اجرا خواهد شد.

قاضوی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد افزود:  چشم همه دنیا امسال به حضور ملت ایران دوخته شده و  ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها