خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه:

انقلاب اسلامی ایران را به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل کرد

استاندار کرمانشاه گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب شکوهمند حضرت امام (ره) امروز به یک قدرت بزرگ جهانی و منطقه ای تبدیل شده که حل بسیاری از موضوعات منطقه بدون حضور کشورمان امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۸۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اسدالله رازانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور و غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلایل مختلفی از سایر انقلاب های شکل گرفته در دنیا متمایز است.
وی افزود: یکی از این وجه تمایزها آن است که انقلاب هایی که در دنیا شکل گرفتند تعداد بسیار کم و انگشت شماری توانستند نظام سیاسی حاکم بر آن کشور را دگرگون کنند.
رازانی با اشاره به اینکه برای پیروزی انقلاب شهدای بسیاری را تقدیم کردیم، گفت: این شهدای عزیز می دانستند در چه وادی پرافتخاری قدم می گذارند و جان فدا کردند تا امروز کشورمان در نهایت استقلال و عزت قرار داشته باشد.
استاندار کرمانشاه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که با رهبری و مجاهدت های بی نظیر حضرت امام (ره) بدست آمد دشمنان این کشور که دستشان از ایران کوتاه شده بود جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند تا بلکه نظام نوپا اسلامی ما را نابود کنند.
وی گفت: رهبری داهیانه حضرت امام (ره) در آن دوران پرخطر و رشادت و رزمندگی رزمندگان و ایستادگی مردم سبب شد تا این تیر دشمنان نیز به سنگ خورده و خفت و خواری دیگری برای خود به جان بخرند.
رازانی افزود: استان کرمانشاه نیز در آن دوران با تقدیم نزدیک به 10 هزار شهید نقش بسیار زیادی در حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشت و جوانان غیرتمند این خطه همواره در خط مقدم نبرد با دشمنان حضوری مثال زدنی داشتند.
ارسال نظرات