خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

پیروزی برجام مرهون شور انقلابی مردم ایران بود

امام جمعه کنگاور گفت: پیروزی موفقیت آمیز برجام مرهون شور انقلابی و ایستادگی مردم ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۶۲۹۹۹۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام محمد ایوبی روز دوشنبه در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در جمع مسئولان شهرستان کنگاور افزود: توافق و اجرایی شدن برجام با این کیفیت در واقع نتیجه مقاومت 37 ساله ملت بزرگ ایران بود.
وی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل پیروزی برجام با سال های قبل متفاوت است بیان کرد: فرجام موفقیت آمیز برجام نتیجه دست و پنجه نرم کردن 12 سال ملت و مسئولان ایران با دشمنان قسم خورده این آب و خاک است.
وی با اشاره به اینکه حماسه اقتصادی را باید با برنامه ریزی و در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی ایجاد کرد افزود: باید حماسه سیاسی نیز که برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور است خلق شود.
حجت الاسلام ایوبی خاطرنشان کرد: باید با اتحاد و یکپارچگی در روز هفتم اسفند در پای صندوق های رای و در پرتو منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم تا نقشه ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان همیشه سعی کرده اند که برادری و اتحاد مردم ما را تخریب کنند اضافه کرد: دشمنان قصدی به جز آسیب رساندن به انقلاب و نظام ندارند.
امام جمعه کنگاور در پایان از شورای نگهبان و هیات های نظارت خواست که از نواقص و ضعف نامزدهای انتخابات که خیلی مورد توجه نیست چشم پوشی کنند.
ارسال نظرات