خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

جمهوری اسلامی ایران باید الگوی مدیریتی برای جهان باشد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اقتدار حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: این نظام باید الگوی مدیریتی برای جهان باشد.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که امروز دوشنبه با حضور مجموعه مدیریتی این استان برگزار شد، اظهار داشت: در حقیقت آنچه که سبب عشق و محبت به امام راحل(ره) شد معنویت آن رهبر عزیز بود و وجود عنصر معنویت در امام خمینی(ره) همه را مجذوب و شیفته او کرد.

امام جمعه کرمانشاه تقوی، سلامت و صلابت را از شوون برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ۳۶ سال پرصلابت و پرقدرت ایستاد و دیدیم که آمریکای خبیث تا چه اندازه برای تغییر ماهیت جمهوری اسلامی هزینه کرد.

آیت الله علما با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر افزود: وزیر خارجه آمریکا رسماً به آقای ظریف گفت که ما به دنبال تغییر نیستم و این گفته وی به معنای آن نیست که دیگر درصد ضربه زدن به نظام و ایجاد تغییر نباشند بلکه توان آن را ندارند چراکه خبیث‌تر از آمریکا وجود ندارد.

وی نامه تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به گورباچف را مایه حیرت همگان دانست و اظهار کرد: صلابت، نیرو، قدرت و معنویت انقلاب باید حفظ شود  و ما امروز به عنوان یک ابرقدرت در منطقه حرف اول را می‌زنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواستار حفظ جامعیت انقلاب اسلامی شد و گفت: همانگونه که امام(ره) و اسلام جامعیت دارند باید جامعیت انقلاب نیز حفظ شود و باید بیش از پیش برای حفظ صلابت و سلامت انقلاب تلاش کنیم.

وی از عظمت بنیانگذار کبیر انقلاب در تعیین سرنوشت آینده سایر کشورها به نیکی یاد کرد و افزود: زمانی از کارتر پرسیدند آیا در انتخابات پیروز خواهی شد یا نه و او در جواب گفت؛همه چیز بسته به نظر رهبر ایران برای آزاد نمودن گروگان‌ها دارد و اینجاست که می‌بینیم مقدرات یک ابرقدرت بسته به نظر پیرمرد ۹۰ ساله در اتاق کوچک جماران است.

آیت الله علما حاکمیت ولایت فقیه را نگه دارنده انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهارکرد: انقلاب ما گران بدست آمده و خون‌های زیادی دادیم  و هنوز نیز پس از گذشت سالها شهید تشیع می‌کنیم و حقیقتا باید الگوی اداره کشور و الگو مدیریتی برای جهان باشیم.

وی با اشاره به بیانت مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران را ام القری دانست و افزود: همه ما باید نگاه خود را اداره استان را در راستای پیشرفت قرار داده و در مسیر الی الله عمل کنیم تا لطف خداوند شامل حال ما باشد.


ارسال نظرات