خبرهای داغ:

نامزدهای نمایندگی مجلس به پویش ملی شفافیت بپیوندند

بیانیه: بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با حمایت از طرح شفافیت داوطلبانه، از داوطلبان نمایندگی مجلس در خراسان جنوبی می خواهد با ثبت اطلاعات خود در سامانه مجلس نما به این طرح بپیوندند.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۲۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در پي راه اندازي پویش ملّی شفافیت داوطلبانه نامزدهای انتخابات مجلس، بسيج دانشجويي دانشگاه بيرجند با انتشار بيانيه اي به اين پويش پيوست.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولان بلندپایه‌ کشور، قوای سه گانه، از خود رهبری تا آحاد مأموران و مدیران، همه باید پاسخگو باشند؛ پاسخگوی کار خود، پاسخگوی تصمیم خود، پاسخگوی سخنی که بر زبان آورده‌اند و تصمیمی که گرفته‌اند؛ این معنای پاسخگویی است؛ این یک حقیقت اسلامی است و همه باید به آن پایبند باشیم. مقام معظم رهبری 26/01/1383) )

در نظام جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمترین مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی همیشه مورد هجمه ی دشمنان بوده است و با توجه به وضعیت کنونی کشور و پروژه ی نفوذ انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است از آنجا که امکان دارد عده ای ازعناصر نفوذی و یا نفوذ پذیر در میان نامزدهای نمایندگی وجود داشته باشند و به مجلس هم راه یابند یکی از بهترین راه های جلوگیری از ورود افراد نفوذی به این رکن مهم نظام شفاف سازی انتخابات در بخشهای مختلف آن است.

داوطلبان نمایندگی باید به این حق طبیعی آحاد ملت احترام گذاشته و با در اختیار قرار دادن موارد زیر مردم را در انتخاب اصلح کمک نمایند 1-ثبت و اعلام عمومی کلیه وعده‌های انتخاباتی؛2 - ثبت و اعلام عمومی کلیه منابع مالی به منظور استفاده در فعالیت‌های انتخاباتی؛ 3- ثبت و اعلام عمومی نحوه و ترکیب هزینه‌کرد مالی انتخاباتی؛ 4- ثبت و اعلام عمومی مشاغل پیشین و نیز فهرست دارایی‌های مرتبط با خود، همسر و فرزندان تحت تکفّل خود، در حال حاضر، و 5- در صورت انتخاب شدن، به صورت سالیانه تا 2 سال پس از پایان تصدی جایگاه نمایندگی.

بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با حمایت از طرح شفافیت داوطلبانه از داوطلبان نمایندگی مجلس در استان خراسان جنوبی می خواهد با ثبت اطلاعات خود در سامانه ی مجلس نما به این طرح بپیوندند.

امید است با همکاری و همیاری داوطلبان و حضور پر شور مردم انقلابی استان در پای صندوقهای رای مجلسی در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

و من ا... توفيق

بسيج دانشجويي دانشگاه بيرجند

ارسال نظرات
پر بیننده ها