خبرهای داغ:
مديرنظارت وتأييدصلاحيت ناحيه سپاه آزادشهر:

افکار امام(ره) باید به نسل جوان به خوبی تبیین شود

مدير نظارت و تأييدصلاحيت ناحيه سپاه آزادشهر گفت: افکار امام(ره) باید به نسل جوان به خوبی تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۳۱۳۳۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از آزادشهر؛ در اين نشست سروان پاسدار برات ريحاني مديرنظارت وتأييدصلاحيت ناحيه سپاه آزادشهر در سخناني با اشاره به سيره روش ومنش حضرت امام(ره) گفت :امام خميني ،فقيه، سياستمدار، عارف، رهبرسياسي و فيلسوفي بودكه درعالم مثل خورشيددرخشيد و نور او تا ابد به جهان روشنايي خواهد بخشيد.

وي با اشاره به اينكه افكارحضرت امام (ره) با براي نسل جوان جامعه خوب تبيين شود، افزود: بايد به تمام ابعاد وجودي امام راحل توجه شود تا تصوير دقيق از ايشان شكل گيرد و نسل جوان جامعه دچار سردرگمي نشود.

مديرنظارت وتأييدصلاحيت ناحيه سپاه آزادشهر يكي ازويژگيهاي انديشه وسبك مديريتي حضرت امام (ره) را نظامندبودن آن دانست وگفت: امام راحل همه مسائل را در كنار هم مي ديد و نگرش تك بعدي در او وجود نداشت اينگونه نبودكه فقط مسائل داخلي را ببيند و به مسائل بين المللي توجه نداشته باشد.

ريحاني اثبات اسلام ناب محمدي (ص) و نفي اسلام آمريكايي،اتكال به كمك الهي واعتماد به صدق وعده الهي و اعتقاد به اراده و نيروي مردم را از ويژگيهاي مكتب امام (ره) بيان كرد.

انتهای پیام/

وي درادامه به انتخابات پيش رو اشاره كرد وافزود: مد نظرقرار دادن ملاكها و معيارهاي حضرت امام خامنه اي مي توانددر انتخاب فرد اصلح بسيار كار ساز باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها