"انقلاب اسلامی هستی استکبار را نشانه گرفته است"

نفوذ راهبرد استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی است

وزیر سابق اطلاعات گفت: هر حرکتی در منطقه و داخل کشور به واسطه برنامه‌ریزی دستگاه‌های اطلاعاتی استکبار است تا به اهداف خود دست پیدا کنند و مهم‌ترین راهبردی که از ابتدا دنبال می‌کنند نفوذ است.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۸۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در همایش ویژه حفاظت و گرامیداشت عملیات والفجر 8 در تیپ روح‌الله استان مرکزی با اشاره به وظیفه و مسئولیت خطیر نیروهای حفاظت اطلاعات اظهار داشت: این نیروهای اطلاعاتی وظیفه سنگینی را در بحث تامین امنیت برعهده دارند و اگرامروز شاهد امنیت در کشور هستیم به واسطه تلاش این نیروهای انقلابی و حافظ اهداف انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیری که حضرت امام خمینی (ره) برایمان در نهضت انقلابی طراحی کرده گام برداریم و گفتمان اسلامی ایشان را در جامعه ترویج دهیم و ثابت قدم نیز باشیم.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: نامگذاری این روز به نام حفاظت در سپاه پاسداران بسیار ارزشمند بوده و اگر اقدامات این نیروهای خدوم نبود امروز شاید اوضاع کشور به مانند سوریه، عراق و یمن بود، امنیت حاکم بر کشور هزینه سنگینی داشته است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با اشاره به هزینه‌های صرف شده در ایجاد امنیت کشور گفت: یکی از این هزینه‌ها شهدای دوران دفاع مقدس است، امنیتی که حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی آن را ندارند، هزینه بسیاری صرف شده تا سپاه در امنیت بماند و به ماموریت‌های خود در راستای حفاظت از نظام اسلامی عمل کند و مجموعه حفاظت اطلاعات فعالیت بسیار گسترده‌ای را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی افزود: نیروهای اطلاعاتی و حفاظتی در مقابله با ترفندهای استکبار مسئولیت خطیری را بر دوش دارند ترفندهایی که استکبار برای رسیدن به خواسته‌های خود حتی بر روی خط قرمزهای اطلاعاتی خود پا گذاشته و شاهدیم که منابع اطلاعاتی خود را فاش کرده و به هم نیابت می‌دهند تا اجازه ندهند انقلاب اسلامی در مسیر خود حرکت کند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: با وجود مشکلات و چالش‌های پیش‌روی انقلاب اسلامی شاهدیم که با ولایتمداری ملت ایران و تدابیر خردمندانه مقام‌معظم رهبری انقلاب اسلامی به مسیر خود همچنان ادامه می‌دهد.

زمینه‌سازی برای برپایی حکومت اسلامی در جهان هدف غایی انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با اشاره به اهداف والای انقلاب اسلامی گفت: در سال 42 حضرت امام خمینی(ره) در دیدار با شهید عراقی و مرحوم عسگراولادی سه هدف بزرگ را برای انقلاب اسلامی بیان می‌کند، ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی در دنیای اسلام و در نهایت زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) که بی‌شک در برابر این اهداف والای نهضت حضرت امام خمینی(ره) استکبار آرام نمی‌نشیند.

وی افزود: این اهداف والای نهضت انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا نکرده و چنانچه محقق شود حکومت اسلامی الگویی برای دیگر کشورهای جهان می‌شود بنابراین غارتگری‌های استکبار به پایان می‌رسد و برای مقابله با این که ایران الگویی نشود دست به هر ترفند و طراحی در ابعاد مختلفزده‌اند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: در مدت 37 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد در بعد اقتصادی، نظامی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی طراحی‌هخای مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است، جریانات سیاسی که در کشور راه انداخته‌اند در همین ابعاد از سوی استکبار طراحی شده است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با اشاره به ترفندهای استکبار علیه نظام اسلامی گفت: استکبار در تمامی طراحی‌های خود می‌خواهد تمام دنیا را به پای کار آورد اگرچه در راس تمامی این اقدامات آمریکا قرار دارد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس تمامی کشورهای دنیا در مقابل ایران قرار گرفتند و این را به واضع اعتراف کردند، کشوری نظیر عربستان با سایر کشورهای حوزه خلیج فارس به اعتراف ولیعهد عربستان(نائف) 40 میلیارد دلار به صدام کمک کردند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: داعش دست‌پرورده امریکا و اسرائیل بوده که دنیای استکبار قصد داشت با بهره‌برداری از نیروهای داعش موج اسلام‌هراسی را در دنیا رقم زنند و به واقع اسلام زدایی کنند، هر حرکتی که در منطقه و در داخل ایران شکل می‌گیرد عقبه اطلاعاتی و طراحی سنگینی اطلاعاتی از سوی استکبار جهانی در پشت آن قراردارد.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با اشاره به بحث نفوذ دشمن تصریح کرد: شعار "فرزند کمتر، زندگی بهتر" از ترفندهای استکبار است چراکه قصد دارند در حرکت مقابله با انقلاب اسلامی ایران ترکیب جمعیتی کشور را بر هم زنند تا بتوانند در 50 سال آینده به اهداف خود در منطقه دست پیدا کنند.

وی افزود: برای این حرکت مقابله‌ای خود از ظرفیت و اطلاعات داخلی بهر‌مند شدند، این برنامه‌ریزی را با جمع‌آوری مقاله‌های علمی از جمعیت نخبه کشوری انجام دادند، قصدشان هم بر هم زدن دستگاه‌های مدیریتی و محاسباتی کشور است.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دیگراستکبار ایجاد رعب و وحشت در مسئولین کشور است به گونه‌ای که آنان تنها قدرت نظام سلطه را باور داشته باشند و از قدرت داخلی غافل بمانند، عده‌ای از مسئولان راهکار حل مشکلات کشور را تعامل با آمریکا می‌دانند.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی با اشاره به گام دیگر استکبار برای سربازگیری داخلی گفت: در گام بعدی استکبار وعده‌های دروغین می‌دهند، برای مثال اینکه 12 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده را آزاد می‌کنند ولی هنوز هم پس از برجام املاکی را آزاد نکرده‌اند البته توجه داشته باشید اگر ازاد هم شود قبلا هزینه شده و اتفاقی قرار نیست بیافتد.

وی افزود: در گام بعدی استکبار به دنبال القاع یاس و ناامیدی در مردم است و برای اینکار از تمامی ابزارهای رسانه‌ای خود بهره گرفته تا به ایرانیان القاع کنند که شما نمی‌توانید به پیشرفت دست پیدا کنید.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: با وجود تحریم‌های شدید استکبار انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گرفته واین سوالی را برای استکبار ایجاد کرده که چه چیزباعث شده که به رغم تهدیدها هنوز هم مسیر رشد و پیشرفت را ادامه می‌دهیم، می‌خواهند از سال آینده عده‌ای از دانشجویان خود را به ایران بفرستند و ازسوی دیگر پذیرای دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های خود باشند این مسئله قند در دل بسیاری آب کرده ولی این یعنی نفوذ، می‌خواهند ظرفیت و شخصیت‌های علمی ما را شناسایی کنند.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولین کشور به قدرت نیروهای داخلی ایمان نداشته و به قدرت‌های بیرونی تکیه کرده‌اند، اما نیروی ایمان و اعتقاد است که ما را در مسیر پیشرفت قرار اده است.

وی افزود: امروز قدرت ایران در دنیا مطرح بوده به نحوی که رئیس جمهور روسیه تمامی معادلات و محاسبات دیپلماسی را بر هم می‌زند و به ایران سفر کرده و در دیدار با مقام‌معظم رهبری خواستار همکار با ایران می‌شود، امروز دو پیام مقام‌معظم رهبری به جوانان اروپایی باعث شده تا بسیاری بخواهند تا اسلام را بشناسند و خود بستری می‌شود تا آنان مسلمان شوند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: استکبار به دنبال اسلام‌زدایی در جهان بود ولی خوشبختانه بسیاری ازاروپائیان و اندیشمندان دنیا به دنبال شناخت اسلام به این دین الهی می‌پیوندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات