خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان:

مهمترین هدف رزمایش فجر انقلاب آمادگی نیروهای بسیجی بود

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت: مهمترین هدف رزمایش فجر انقلاب آمادگی نیروهای بسیجی برای مقابله با تهدیدات دشمن بود.
کد خبر: ۸۶۳۲۰۲۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گمیشان، علی اکبر عرفانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به همه هموطنان عزیزمان در رابطه با اهمیت رزمایش فجر انقلاب اسلامی گفت: رزمایش فجر انقلاب اسلامی گردانهای بیت المقدس با حضور و استعداد 2 گردان در شهرستان گمیشان در تاریخ 15 و 16 بهمن ماه در حال انجام است و این رزمایش نمایشی از توان رزمی بسیجیان است.

وی در خصوص هدف برگزاری این رزمایش گفت: هدف رزمایش این است که در بعد نظامی و رزمی بسیجیان در اوج آمادگی باشند و در این رزمایش به منظور بالا بردن توان دفاعی اجرای عملیات دفاع از کوی برزن را برای بیرون راندن دشمن فرض داریم .

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان ابراز داشت: در روز نخست برنامههای تمرینی و توجیهی در ارتباط با رزمایش صورت گرفت و در امروز اجرای صبحگاه مشترک اقتدار را برگزار کردیم.

عرفانی با بیان اینکه عصر روز پنج شنبه تمرین 4 عملیات اصلی که صبح روز جمعه انجام خواهد صورت گرفت، گفت: این 3 عملیات شامل دفاع از کوی برزن ، عملیات تاخیری ، هلی برن و ضد هلی برن و مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها بود.

وی در ادامه یکی از مهم ترین اهداف رزمایش را فراخوانی گردان های عملیاتی الی بیت المقدس در کنار ارتقای آمادگی معنوی،بصیرت دینی و انقلابی، بروز رسانی آموزش های نظامی ، آمادگی توان رزمی و دفاعی ، تقویت روحیه جهادی ،سلحشوری و استکبار ستیزی بسیجیان است.

عرفانی خاطر نشان کرد: اجرای مطلوب آموزش های دفاعی و رزمی در این فراخوانی ها با تاسی به راهبرد های فرمانده معظم کل قوا در راستای مقابله با تهدیدات سخت دشمن یک امر ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها