مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی:

سپک تاکرا در استان مرکزی جایگاه خود را پیدا کرده است.

ملکی در مراسم تجلیل از تیم بانوان سپک تاکرا با اعلام این خبر گفت: سپک تاکرا در استان مرکزی جایگاه خود را پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
خبرگزاري بسيج،مركزي : گروه ورزشي

سعید ملکی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی افزود: سپک تاکرا  یکی از رشته هایی بود که از بدو تاسیس آن در استان زیر نظر هیات همگانی  همواره با تلاشهای مربیان ومسئولین استان  جایگاه خود را  درسطح استان مستحکم کرد و خود را بعنوان یکی از رشته مدال آور در استان معرفی کرد.

سعید ملکی ضمن تبریک کسب مقام قهرمانی تیم بانوان استان مرکزی در مسابقات کشوری گفت:  حضور بانوان در عرصه ورزش موجب افزایش سطح سلامتی جامعه بخصوص خانواده می گردد واین بانوان  با درخشش در مسابقات انگیزه بسیار بالایی برای سایر بانوان را فراهم ساخته اند

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در خصوص توسعه این رشته نیز بیان کرد:  حال که از نظر قهرمانی به سطح خوبی رسیده این  باید  در توسعه این رشته درشهرستانها  همچنین توجه تیمهای پایه  وخصوصاً استعدادیابی تلاش نماییم.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مرکزی در این مراسم  گفت: رقابت های لیگ سپک تاکرا کشوری بانوان در سطح بسیار مناسب و بالایی برگزار شد، بانوان سپک تاکرا با وجود اینکه تجارب کم تری نسبت بەمردان در این رشته دارند اما پیشرفت و رشد محسوسی داشته اند.

وی افزود: در مسابقات قهرمان کشوری بانوان تیم استان مرکزی با کسب ۲۱۰ امتیاز رکورد شکنی کردند و رقابتی جالب را از آنها شاهد بودیم.

درپایان این مراسم به اعضاء تیم بانوان  لوح وهدیه اهداء شد .
ارسال نظرات