خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه:

اقتدار انقلاب در پرتو ولایتمداری است

خبرگزاری بسیج: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: تداوم، اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۰۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدرضا ولیلو با تأکید بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر لزوم وحدت گرایی در جامعه افزود: رهبری عالمانه، امداد الهی و وحدت کلمه مردم ایران سه شاخصه مهم در به ثمر رسیدن انقلاب و براندازی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی بود.
وی اظهار کرد : اهمیت گرامیداشت دهه فجر کمتر از خود انقلاب نیست چراکه انتقال دست آوردهای آن و ثمرات انقلاب به نسل‌های آینده ضامن بقا و حیات جمهوری اسلامی خواهد بود و تحقق آرمان های معمار کبیر انقلاب و شهیدان راه آزادی، در گرو زنده نگهداشتن حماسه آفرین‌ها و جانفشانی‌های مردم غیور و قهرمان ایران است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت:جایگاه و پایگاه ایران اسلامی، امروز در مجامع بین‌المللی با توجه به دست‌آوردهای مهم اخیر به ویژه اجرای برجام و تایید و تعظیم جهانی در برابر منطق نظام و لغو تحریم ها نشان از استواری و صلابت و حقانیت جمهوری اسلامی است و این پیروزی مرهون اتحاد، همدلی، همزبانی و اطاعت از رهبری آگاهانه و عالمانه است.
ولیلو با یادآوری انتخابات سرنوشت‌ساز و پیش‌رو افزود: در هر برهه‌ای که مردم، حضور چشم‌گیر و فعال و مشارکت حداکثری در تصمیم گیری‌های نظام و کشور داشته‌اند، نقشه دشمنان با شکست مواجه شده و دست بدخواهان و مخالفان نظام از دست‌یابی به اهداف خود کوتاه شده است.
وی خاطرنشان کرد: امید است این‌بار نیز مردم آگاه و همیشه در صحنه با حضور میلیونی و خلق حماسه تاریخی، با بیعت با رهبری و پیروی از آرمان های امام راحل و شهیدان بحق، با انتخاب اصلح در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اتحاد و یکپارچگی خود را به اثبات برسانند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه نیز در این مراسم گفت: هوشیاری در برابر خط نفوذ دشمن به ویژه در برهه حساس انتخابات امری حیاتی و ضروری است.
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: منویات رهبری راهگشا و چراغ راه امت اسلامی برای برون رفت از مشکلات و مبارزه با جریان های خزنده نفوذ دشمن در داخل کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار