خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه

آیین گرامیداشت 4 پاسدار شهید مدافع حرم در قم برگزار شد

آیین گرامیداشت 4 پاسدار شهید مدافع حرم لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، عصر امروز با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۸۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی طی سخنانی در مراسم اولین روز خاکسپاری 4 پاسدار شهید مدافع حرم با اشاره به ویژگی های نهضت عاشورا گفت: بنای حرکت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش بر مبارزه با ظلم، استکبار ستیزی و گذشتن از همه هستی خویش بود که حضرت امام(ره) نیز این ویژگی ها را در نهضت انقلاب تحقق بخشید.

                آیین گرامیداشت 4 پاسدار شهید مدافع حرم در قم برگزار شد

وی با بیان اینکه مجاهد فی سبیل الله در میدان جهاد و رزم از همه هستی خود می گذرد، به دوران انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در 19 دی از قم جرقه خورد و در تبریز و یزد و دیگر نقاط کشور مردم با جان و مال به میدان آمدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بیان داشت: یکی از درهای بهشت مخصوص اولیاء خدا و خاص خدا و شهداست و امروز پدران شهدا به اینکه جوانانی را در راه اسلام، در سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) تقدیم نموده اند، مباهات می کنند.

شیرازی با تاکید بر این نکته که آنچه به حیات یک ملت ارزش می دهد، عشق به شهادت است، به فرازهایی از سخنان امام(ره) و مقام معظم رهبری در این مورد اشاره کرد و گفت: امروز همه دستگاه ها بدانند هر چه داریم به برکت خون شهداست.

یادآور می شود: شهیدان حجت الاسلام محمد علی قلی زاده، سید سجاد روشنایی، محمد علی عربی و محمد حسین سراجی در عملیات اخیر آزاد سازی دو شهر نبل و الزهرا دمشق به شهادت رسیدند.

در این مراسم، امیرآبادی و آشتیانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به همراه مسئولان نمایندگی نواحی و اقشار بسیج، فقیهی، بیطرفان، بختیاری و تقوایی معاونان هماهنگ کننده، اجرایی، فرهنگی و روابط عمومی سپاه استان، سیدی فرمانده لشکر عملیاتی، سید جواد هاشمی و احمد حسینی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و فرماندهانی از نیروی انتظامی استان به همراه خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و همرزمان شهدا حضور داشتند.

مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر این چهار شهید والامقام، صبح امروز با اقامه نماز توسط آیت الله نوری همدانی در قم انجام شد.

ارسال نظرات