مسئولان نظامی و انتظامی استان مرکزی به دیدار از خانواده شهدا می‌روند

همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر مسئولان نظامی و انتظامی استان مرکزی به دیدار از تعدادی از خانواده‌های شهدا می‌روند، آنان که روزگاری در برابر دشمنان نظام اسلامی مشت شدند و ثابت کردند که خواستن توانستن است.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۱۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی امروز یکشنبه 18 بهمن‌ماه مصادف با ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر تحت انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی نامگذاری شده است.

انقلابی که برای آن عده بسیاری که درک درستی از اهداف و اررزش‌های انقلاب اسلامی داشتند در مقابل دشمن متجاوز ایستادند و لحظه‌ای از اعتقاد و ایمان خود کوتاه نیامدند، در این میان عده‌ای از رزمندگان اسلام در راه دفاع از وطن، مکتب و انقلاب اسلامی خود جام شهادت را نوشیدند.

آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی شده فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگی که برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رزمندگان و ایثارگرانی که بدون هیچ چشم‌داشتی در مناطق جنگی حضور می‌یافتند، اشتیاق و شور رزمندگان برای حضور در جبهه ها وصف ناشدنی بود، سرچشمه همه این رشادت‌ها معنویت بود.

معنویت آنان باعث تحمل سخت‌ترین و مشکل‌ترین وضعیت‌ها می‌شد. بنابراین، میراث انقلاب ما معنویتی بود که در دوران دفاع مقدس جامعه را فرا گرفت، از بارزترین جلوه های رهبری و نقش معنوی حضرت امام خمینی(ره) و تأثیر شگرف آن بر روحیه ملت و رزمندگان اسلام، هدایت و رهبری ایشان در هشت سال حماسه دفاع مقدس است و اطاعت از فرماندهی از بدیهی ترین ویژگی ها و آشناترین شاخصه های رزمندگان اسلام است.

ما مرهون خون شهدا هستیم، شهیدانی که ایستادند تا صلح، امنیت و اسلام بر جهان حاکم شود و باید ما امروز ادامه دهنده راه این شهدا باشیم، شهدایی که یادگارانی از خود برایمان به جای گذاشتند که فراموش نکنیم که کجا بودیم و الان چه جایگاه عظیمی در منطقه و جهان داریم.

امروز مسئولین نظامی و انتظامی استان به رسم همیشه به دیدار و سرکشی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازانی رفتند که برای بارور شدن نهال انقلاب اسلامی در مقابله با دشمن ایستادند و نشان دادند تا ایران و ایرانی است انان نمی‌توانند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

امیر سردار محمدرضا عزیزسلطانی از پدافند هوایی همراه با فرمانده انتظامی استان مرکزی سرهنگ کیومرث عزیزی و فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به سرکشی از خانواده‌های شهدا رفتند.

این مسئولان استان به دیار خانواده‌های شهیدان از جمله شهید علی اسکندری، شهید احمد ولی‌زاده، شهید تقی مهدی‌زاده می‌روند.

همچنین مسئولان دیگری از نیروهای نظامی و انتظامی استان به دیار خانواده شهیدان انقلاب اسلامی می‌روند شهیدانی که در آغاز راه با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) هم پیمان شدند و جان بر کف نهادند و ایمان و خودباوری را به ملت ایران اثبات کردند که خواستن توانستن است اگر بخواهیم می‌توانیم مشتی شویم که قدرت آن از فولاد نیز سخت تر است.

این مسئولان همچنین با خانواده شهیدان علی و محمد حسنی به همراه شهید انقلاب علی‌اصغر رحیمی و دیگر شهید انقلاب مجتبی ابوالحسنی دیدار می‌کنند.

جانبازان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز یادگارانی هستند که گرچه از غافله جا ماندند ولی ثوابی کمتر از شهادت در انتسظارشان نیست چراکه حضورشان تلنگری بر ما می‌شود که غافل نباشیم از آنچه اینان برایش تلاش کردند و به دست آوردند باید حافظان خوبی برای این دستاوردها باشیم.

این مسئولان همچنین با خلیلی همتی، سیدرضا حسینی‌راد و عزیزالله شفیعی دیدار کرده و لحظاتی را هم صحبت آنان شدند.

رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس جانانه جنگیدند و دفاع کردند، آن روزها جوانی بیش نبودند و امروز گرد پیری بر چهره‌شان نشسته است ولی کوله‌باری از خاطرات و تجربه به همراه دارند کم نیستند اینان که شاید در همسایگی ما باشند و من و شما نشناسیم از جمله رزمنده بازنشسته علی‌واسط خوشدونی، غلامعلی زمرد نیز امروز میزبان تعدادی از مسئولان نظامی و انتظامی استان مرکزی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات