ترویج فرهنگ شهادت سد راه تهاجم فرهنگی دشمنان است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۶۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ کیومرث عزیزی در دیدار با خانواده شهیدان علی اسکندری، احمد ولی‌زاده و تقی مهدی‌زاده با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و بر هم زدن معادلات سیاسی دنیا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، نثار خون جوانان و مردم بارور و به یک نهال کوچک تبدیل شد و در مسیر بسیاری از حوادث قرارگرفت چنانچه پس از پیروزی انقلاب بحث‌های داخلی و دخالت منافقین جهت تخریب حرکت اسلامی نمود پیدا کرد.

وی افزود: بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان حفظ وحدت، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های شهدا است و دهه فجر یادآور روزهای سخت، حماسی و همراه با جهاد، شهادت، ایثار و ایمان راسخ مردم برای تبعیت از فرمان امام (ره) و مبارزه با طاغوت بوده و این روزها بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: حضرت امام(ره) بر مبنای دین قیام کرد و فرهنگ مبارزه، جهاد و شهادت برخاسته از متن و حقیقت دین بوده و امروز استکبار جهانی علیه فرهنگ دینی به نبرد برخاسته است.

سرهنگ عزیزی با اشاره به ایمان و باور قلبی شهدای گفت: شهدا با دست خالی ولی با اعتقاد عالی و راسخ در برابر استکبار جهانی و به سرکردگی آمریکای جنایتکار و با بینش و بصیرت و ولایتمداری مدافع حق و حقیقت شدند امروز نیز بایستی در برابر ترفندها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی بایستیم و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: جایگاه رفیع ایثار و شهادت باید در فرهنگ ما محفوظ بماند و همه بخش‌ها باید در زنده نگه داشتن این ارزش‌ها بکوشند و باید این جلوه‌های ایثار در تمامی برنامه‌ها تجلی یابند، باید یاد و نام و راه شهدا صیانت شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: امروز کشور ما به عنوان مدافع مظلومان و پرچمدار مقابله با استکبار در جهان مطرح بوده و اینها به پشتوانه جانفشانی ها و ایثارگری‌ها در دوران دفاع مقدس حاصل شده و ما وظیفه داریم که پاسدار خون و آرمان‌های والای شهیدان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات