خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

جامعه کارگری با حضور حماسی در 7 اسفند ولایتمداری خود را ثابت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: جامعه کارگری با حضور حماسی در 7 اسفند ولایتمداری خود را ثابت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امرالله عباسی عصر امروز در هفتمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان به اینکه جامعه کار و تلاش شرایط تحریم را به خوبی پشت سر گذاشتند؛ گفت: کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان، تشکلهای کارگری و کارفرمایی ، تعاونی ها و اتاق تعاون چند سال گذشته رکود اقتصادی ناشی از تحریمهای ظالمانه که از سوی استکبار ایجاد شد را پشت سر گذاشتند و شجاعانه و بااستقامت تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند.

وی به اهتمام به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: عدالت و توازن از مهمترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: یکی از موضوعات حازئ اهمیت در اقتصاد مقاومتی توجه به مسئله دانش بنیان بودن است .

عباسی با بیان اینکه در عرصه اقتصاد مقاومتی باید به مردمی بودن نگاه ویژه‌ای داشت، افزود: باید در مسیر اقتصاد مقاومتی از استعداها و پتانسیل بومی استفاده کرد چرا که بومی گرایی منجر به شکوفایی اقتصاد می‌شود.

وی به شهدای کارگری هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جامعه کارگری در دوران هشت سال دفاع مقدس همانند دیگر رزمندگان جانانه ایثارگری کردند و بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس در سنگر اقتصادی به خصوص در دوران تحریم‌ها مبارزه و ایستادگی کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته‌اند و بعد از آن نیز در جبهه‌های حق بر علیه باطل نیز حماسه ساز شدند.

عباسی با اشاره به حساسیت دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: جامعه کار و تلاش با حضور حماسی خود در هفت اسفند همچون گذشته پرشور ظاهر خواهد شد تا پشتیبانی خود را از نظام و ولایتفقیه اثبات کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها