خبرهای داغ:

باید با گسترش فرهنگ قرآنی به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برویم

امام جمعه روانسر گفت: در شرایطی که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیرسئوال بردن ارزش ها و معنویات ما هستند، باید با گسترش فرهنگ قرآنی به مقابله با آن ها برویم.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۶۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، ملا عبدالله غفوری در مراسم محفل انس با قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان روانسر افزود: قرآن بهترین و بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و توجه به معارف اصیل اسلامی و قرآنی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
وی اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکات قرآن کریم است و تمام آموزه های قرآن کریم درس هایی است که برای تمام دوران ها و انسان ها کاربرد دارد.
امام جمعه روانسر، استفاده هر چه بیشتر از قرآن کریم را موجب سلامت بیش از پیش جامعه دانست و تصریح کرد: برای تشویق خادمان و فعالان عرصه قرآنی باید با برگزاری همایش های مختلف زمینه تجلیل از آنان را فراهم کرد.
وی بر لزوم بهره گیری از قرآن تاکید کرد و یادآور شد: باید برای پاسداری از این امانت الهی تلاش کرد و از آن برای رشد و تعالی جامعه بهره گرفت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر نیز اظهار داشت: خادم قرآن بودن سند افتخار وعزت هر مسلمانی است زیرا ما هر چه داریم از برکت قرآن کریم است و توجه به قرآن، عزت و سربلندی را به دنیای اسلام و مسلمانان باز خواهد گرداند.
حجت الاسلام رهبر محمدی افزود: انس و الفت با قرآن کریم و آموزه های گرانبهای کلام وحی تضمین کننده سعادت دنیا و آخرت است و امروز این افتخار نصیب تبلیغات اسلامی و دیگر ادارات شده تا از چهره های قرآنی و خادمان قرآن شهرستان روانسر تجلیل به عمل بیاورند.
وی هدف از برگزاری این نشست را اشاعه و ترویج فرهنگ معارف علوم قرآنی در سطح شهرستان و آگاهی از دستورات تعالیم نورانی و انسان ساز قرآن مجید عنوان کرد.
در پایان این همایش از چهره های قرآنی و خادمان قرآن شهرستان روانسر تجلیل شد.
ارسال نظرات