خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم اعلام کرد

اعلام انزجار از بزک آمریکایی در راهپیمایی 22 بهمن

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اعلام انزجار از آمریکا و از بزک کنندگان آن را ویژگی مهم راهپیمایی ۲۲بهمن امسال ذکر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۵۱۳۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
اکبر بختیاری در گفتگو با خبرگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 22 بهمن روز تجلی همدلی ملت است و روز عید ولایتمداران است.

وی با بیان اینکه در این روز بزرگ عهد امت با امام و ارزش های اسلامی و انقلابی تجدید می شود، بیان داشت: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، اعلام انزجار از دخالت های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه بخصوص کشورهای جهان اسلام است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم یادآور شد: دهه فجر امسال با تشییع پیکر تعدادی از پاسداران شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه مصادف شد و لذا باید با حضور قاطع خود و با مشت های گرده کرده، پدیده آمریکایی صهیونیستی تروریسم و تکفیری در جهان را که برای نابودی اسلام ناب و ملت های مسلمان طراحی کرده اند، محکوم نموده راه شهدا را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: این روز بزرگ از صحنه های انقلاب است و باید در آن از استکبار جهانی و از بزک کنندگان چهره پلید و کریه آمریکا، بیزاری و دوری جست.

بختیاری افزود: 22 بهمن روز رزمایش عظیم ملت برای آمادگی حضور در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب افراد اصلح و شایسته، دشمن شناس و بابصیرت برای مجلسین است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار