خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع):

بیداری اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن به اوج خود می رسد

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع): بیداری اسلامی مسئله ای جهانی است و در راهپیمایی22 بهمن می تواند به اوج خود برسد و با حضورمان از مستضعفین و ملت های آزادی بخش و از انقلاب اسلامی خود حمایت کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۵۳۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی در جمع رزمندگان عملیات والفجر8 در قاین گفت: این عملیات یکی از برجسته ترین عملیات ها و پیچیده ترین عملیات از لحاظ فنی بود.

وی افزود: در عملیات والفجر8 سختی های زیادی بود و مدت زمان زیادی طول کشید اما نیروهای مومن و مخلص به دلیل شجاعت ، اخلاص وب الندگی که داشتند در این عملیات پیروز شدند.

قاسمی با اشاره به موقعیت خاص و استراتژیک این عملیات گفت: دو اصل مهم تامین و اصل غافلگیری در این عملیات در دستور کار بود و تمام نیروها موظف شده بودند که این اصل را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: اصل توکل و توسل، خلاقیت و ابتکار و اصل شجاعت سه اصل مهم در بین رزمندگان در تمامی عملیات ها و به خصوص عملیات والفجر8 بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) اظهارداشت: در عملیات والفجر8 ارزش سیاسی و استراتژیک منطقه برای ما بسیار مهم بود و این عملیات استراتژیک باعث شد که کشور ایران که قبل از آن اهمیت زیادی نمی دادند، در مجامع بین المللی توجه بیشتری شود و حتی برخی از کشورها که حاضر نبودند به ایران تجهیزات بدهند بعد از این عملیات مجبور شدند که به ایران تجهیزات بدهند و همه اینها به دلیل موقعیت مهم و استراتژیک این عملیات بود که در جهان ماندگار شد.

وی با اشاره به سالروز عملیات والفجر8 و نامگذاری آن به نام روز حفاظت اطلاعات گفت: دشمن از راه های مختلف می خواهد تا در بین نیروهای ما نفوذ کند و باید مواظب نفوذ دشمن در کشور باشیم .

قاسمی تصریح کرد: بسیاری از دشمنان شرق وغرب به دنبال نفوذ در سپاه هستند ولی چشمان بیدار مردم و همکاری های مردم با نیروهای حفاظت اطلاعات منزلت و ارزش سپاه و بسیج را حفظ کرده است و عزت و امید سپاه به دلیل حفاظت اطلاعات و اطلاعات قوی سپاه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به انتخابات مهم پیش رو گفت: در اوضاع انتخابات کشور، ملاک برای ما سخنان رهبری است و حضور حداکثری هدف اصلی در انتخابات است و آنهایی هم که از فیلتر شورای نگهبان گذشته اند و مورد تایید هستند و ما موظف هستیم شرعا اصلح تر را انتخاب کنیم.

وی افزود: حضور در انتخابات برای ما سرنوشت ساز است و در انتخاب هم دقت داشته باشیم که افرادی را که در خط امام و رهبری هستند و در این شرایط سخت، پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و رهبری هستند و صد درصد شایسته خواهند بود انتخاب کنیم.

قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است که اصل ولایت فقیه در راس آن است و37 است که توانسته در مسیر صحیح و در مسیر اسلام و قرآن حرکت کند.

وی یکی دیگر از مسائل مهم جهان را بیداری اسلامی دانست و گفت: بیداری اسلامی یک مسئله جهانی است و از انتخابات هم مهم تراست اگرچه انتخابات از لحاظ داخلی برای ما مهم است ولی این بیداری اسلامی مسئله ای جهانی است و در راهپیمایی22 بهمن می تواند به اوج خود برسد و با حضورمان هم از مستضعفین و ملت های آزادی بخش دفاع کنیم وهم از موضوع انقلاب اسلامی خود حمایت کنیم.

وی افزود: امید همه مستضعفین جهان به انقلاب اسلامی است و در بحث های سیاسی، اجتماعی ومبارزه با ظلم امیدشان به جمهوری اسلامی ایران است.

قاسمی اظهارداشت: ارزش های دفاع مقدس و حماسه ها باید ثبت و ضبط شود وبه نسل های بعد هم منتقل شود چرا که دشمن قصد دارد یک فاصله فرهنگی بین نسل قدیم ونسل جدید ایجاد کند وباید تلاش کنیم که ارزش های دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال دهیم.

حمیدرضا برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاین در گردهمایی رزمندگان شرکت کننده درعملیات والفجر8 در قاین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجرگفت: بزرگترین حادثه طول عمر انقلاب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: حماسی ترین ورق انقلاب اسلامی دوران 8ساله جنگ تحمیلی بود.

برات زاده بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی برای ما خیلی از حادثه ها وعبرت ها اتفاق افتاد وامروز هم عملیات هایی که در سوریه و جاهای دیگر اتفاق افتاد نشأت گرفته از دوران دفاع مقدس است.

وی بابیان این که دوران دفاع مقدس دوران پرافتخاری برای ما بوده است گفت: باید این دوران را به خوبی حفظ کنیم ونسل به نسل به دیگران منتقل کنیم.

فرمانده سپاه قاین اظهارداشت: برای حفظ ونگهداری این نظام وانقلاب خون های زیادی ریخته شده است و وظیفه ماست که در مناسبت های مختلف از کسانی که نقش مهمی در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته اند یادی کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها