قدرت امروز ایران مرهون ایثار شهدای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: تشکیل نظام اسلامی و پراکنده سازی موجی از بیداری اسلامی از اهداف مهم جریان انقلاب اسلامی بود که به برکت خداوند و جانفشانی شهداء حاصل شد، قدرتی که مرهون ایثار شهدای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۵۵۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در یادواره شهدای کارمند استان مرکزی که با حضور وزیر سابق دفاع و مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به جایگاه شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دروان دفاع مقدس تصریح کرد: هرچه داریم از برکت وجود شهداست.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) سه هدف را از تحقق انقلاب اسلامی دنبال می‌کرد که شامل پیروزی انقلاب بر نظام طاغوت، تشکیل نظام اسلامی و بیداری اسلامی می‌شد و امروز شاهدیم که این اهداف تحقق یافته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی محقق نشد مگر با حضور مردم در صحنه و جانفشانی شهدایی که در راه اسلام انچه را که داشتند بر طبق اخلاص نهادند، شهیدانی که صدق پیمان خود را با عمل نشان دادند و با خون پاک خود وظیفه شان را عمل نمودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی تصریح کرد: سرباز حضرت ولیعصر(عج) شعار بزرگی است که شهدای نظام اسلامی خود را به اثبات رساندند که سربازان شایسته‌ای هستند و بر پیمان خود استوار ماندند.

وی جانبازان را شهدای زنده دانست و افزود: در ارتباط با شهدای زنده نیز قرآن به صراحت در آیه 179 سوره آل‌عمران از زبان شهداء با شهدای زنده به گفت‌وگو نشسته و بیان می‌کند که شما نیز اجرو پاداش شهداء را دریافت می‌کنید به شرط آنکه بر عهد و پیمان خود باقی بمانید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدای زنده چه بسا که ماموریت بزرگ دیگری را برعهده داشته باشند، نمونه‌هایی که در طول تاریخ شاهد آن بودیم مگر حضرت علی(ع) نبود که در تمامی جنگ‌های صدر اسلام با وجود زخم‌های بسیار زنده ماندند یا حضرت زینب(س) که در واقعه کربلا شان و منزلتشان کمتر از شهدا نبود ولی برای ماموریت بزرگ دیگری در نظر گرفته شده بودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی افزود: انسان در سه حوزه تاثیرپذیر است اول احساس و عواطف، دوم اندیشه و تفکر و سوم منش که چه بهتر که شهدا را به عنوان الگو برگزینیم و پیرو مکتب آنان باشیم، شهدایی که با پیروی از حضرت امام خمینی(ره) گام در مسیر کربلا گذاشتند و مزد خود را نیز دریافت کردند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 و کربلای 4 و 5 خاطرنشان کرد: عملیات کربلای ۵ به گفته مقام‌معظم رهبری شب قدر انقلاب است و اگر کسی آن را فراموش کند اسمش از کاروان انقلاب خط خواهد خورد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات