خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ:

اساس انقلاب اسلامی ایران بر حضور مردم است

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچ‌گاه خاموش شدنی نیست، گفت: اساس انقلاب اسلامی ایران بر حضور مردم است و ملت ایران با همدلی و همزبانی خود به اوج و عظمت خواهد رسید
کد خبر: ۸۶۳۶۰۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، احسان قنبری امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان امام کبودراهنگ با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ملت همیشه در صحنه با آگاهی خود در این جشن شرکت کردند و عظمت خود را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم با وجود هوای سرد اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه این شهرستان با حضور همه اقشار اقتدار و سربلندی ایران را به جهانیان نشان دادند.

فرماندار کبودراهنگ در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران با حضور خود به جهانیان اعلام کردند که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند بر آنان نفوذ داشته باشد.

وی افزود: این انقلاب هیچ وقت خاموش شدنی نیست چرا که اساس آن بر حضور مردم است و ملت ایران با همدلی و همزبانی خود به اوج و عظمت خواهد رسید.

قنبری با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند به هدف شوم خود دست پیدا کند، گفت: ملت فهیم و با بصیرت ایران با حضور خود در پای صندوق‌های رأی اعتماد خود را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات