مراسم یادبود شهید سید سجاد روشنایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان مراسم یادبود شهید سید سجاد روشنایی اولین شهید مدافع حرم شهرستان کمیجان در روستای روشنایی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۶۸۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
در این مراسم که با حضور خانواده ی شهید و مردم شهرستان در روستای زادگاهش برگزار شد، از مقام شامخ این شهید عالی مقام که در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) در سوریه به شهادت رسید، تجلیل به عمل آمد.

 حجت‌الاسلام سیداسماعیل روشنایی در این مراسم با اشاره به جایگاه والای شهدا و رشادت‌های آنها اظهار کرد: بعضی مواقع ارزش‌های مجالس شهدا مورد غفلت قرار گرفته و مجالس آنها به ختم تبدیل شده و این در حالی است که باید با افسوس خوردن به‌حال آنها خود را در این مجالس مهمان دانست.

وی با بیان اینکه دعاهای مستجاب شده شهدای مدافع حرم آنها را به آرزوی خود رساند، افزود: لازم است نسل امروز با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آشنا شوند زیرا خلاف این خیانت به آیندگان است.
روشنایی به بخشی از وصیت نامه شهید والامقام روشنایی اشاره کردند که آخرین درخواست این شهید بزگوار این بود که :سلام مرا به آقا و رهبرم برسانید و بگویید که این سرباز کوچک خود را در نماز شبهایش دعا نماید تا بلکه خداوند به واسطه دعای ایشان از سر تقصیرات و گناهان من در گذرد.

شهید مدافع حرم،سرهنگ پاسدارسیدسجاد روشنایی فرمانده گردان سوم امام حسین (ع)لشکر 17علی بن ابی طالب   متولد روستای روشنایی شهرستان کمیجان می باشد، که در جریان آزاد سازی شهرهای نبل والزهرا سوریه در تاریخ 94/11/13 به شهادت رسیدند، و در شهر مقدس قم به خاک سپرده شد.


ارسال نظرات