خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

جلوگیری از پدیده شوم طلاق از ماموریت های بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: مادران بسیجی جایگاه واقعی خود را در هر مکان و زمانی تثبیت کرده اند توجه به فرزند آوری، آگاهی بخشی در بالاشدن سن ازدواج، جلوگیری از پدیده شوم طلاق و کمک به مستضعفان از مهم ترین ماموریت های بسیج است.
کد خبر: ۸۶۳۷۰۹۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده ناحیه سپاه قاینات در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رقیه خاتون روستای کرغند خضری دشت بیاض عنوان کرد: توجه به فرزند آوری، آگاهی بخشی در بالاشدن سن ازدواج، جلوگیری از پدیده شوم طلاق و کمک به مستضعفان از مهم ترین ماموریت های بسیج است.

وی با بیان اینکه مادران بسیجی اسلام در زمان انقلاب و پشت خط جبهه کمک های فراوانی کردند و جایگاه واقعی خود را در هر مکان و زمانی تثبیت کرده اند گفت: امروز خواهران ومادران بسیجی از جایگاه والایی برخوردارند و در عرصه بسیج و یا صحنه های متفاوتی نقش پررنگی ایفا کرده اند.

برات زاده افزود: بسیج تکالیف بسیار زیادی برعهده دارد و در عصر امروز توجه به فرزند آوری و راهنمایی و آگاهی خانواده ها به این موضوع مهم بالاشدن سن ازدواج و کمک به مستضعفان در بحث های مختلف می تواند کمک شایانی به افراد نماید.

فرمانده ناحیه سپاه قاینات عنوان کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت چه در روستا و چه در شهرها می توانند مطالب مهمی را درباره این موضوعات درحلقه های صالحین ذکر و افراد را آگاه کنند تا خروجی مناسبی داشته باشد.

وی نیز به پدیده شوم طلاق اشاره کرد وافزود: امروز متاسفانه این پدیده در حال رواج است که حتی در بعضی شهر ها وروستاها این پدیده شوم را جشن می گیرند که بسیار تاسف انگیز است و در اینجاست که بسیج وظیفه دارد به این عرصه وارد شود.

دراین مراسم از زحمات14 ساله خانم حسینی تقدیر شد و خانم جوهری بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رقیه خاتون روستای کرغند خضری دشت بیاض معرفی شد.

گفتنی است، این پایگاه از سال79 به فرماندهی خانم حسینی فعال شد و توانست در 2مرحله استانی جشنواره صالحین، راهیابی به جشنواره مالک اشتر رتبه های برتر زیادی را کسب کند.

شایان ذکر است، این پایگاه با داشتن 42حلقه صالحین فعال از پایگاههای برتر قاینات محسوب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها