نائب رئیس فدراسیون کاراته کشور:

شهدا واسطه آرامش و امنیت کشور ما شدند

شقاقی گفت : انشا الله که همه قهرمانان این مرز و بوم ،همچون قهرمان شهید والامقام سعید مسلمی راه ولایت را ادامه بدهند و برای حفظ آبروی نظام ، اسلام و کشورمان پرچم پرافتخار ایران و اسلام را در همه جای عالم بر افراشته کنند
کد خبر: ۸۶۳۸۱۸۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی: گروه ورزشی

شقاقی نائب رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه مراسم یادبود شهید سعید مسلمی گفت :شهدا واسطه آرامش و امنیت کشور ما شدند و انشا الله که همه قهرمانان این مرز و بوم  ،همچون قهرمان ما شهید سعید مسلمی راه ولایت را ادامه بدهند و برای حفظ آبروی نظام ، اسلام و کشورمان پرچم پرافتخار ایران و اسلام را در همه جای عالم بر افراشته کنندو ما همواره تا آخرین نفس و قطره خون خود از رهبر و این آب و خاک دفاع می کنیم .

وی افزود : در اصل استاد واقعی این شهیدان عزیز هستند و ما باید قدر این شهدا را بدانیم که جان خود را فدا کردند تا ما در آرامش زندگی کنیم.

نائب رئیس فدراسیون کاراته کشور گفت :لباس سفید کاراته نشانه گر صلح ، دوستی و پاکی و در واقع کاراته آغاز راه این شهید والامقام می باشد که شاگردان شهید سعید مسلمی و دیگر کاراته بازان و استادان کاراته باید ادامه بدهند.

شقاقی ادامه داد : الگوی ما همین شهدا هستند و امیدوارم این که جامعه کاراته راه این شهدا را ادامه بدهند و هیچ وقت شهدای ورزشکار و شهدای ایران اسلامی ،شهدای مدافع حرم و به ویژه شهید قهرمان شهید سعید مسلمی را از یاد نبرند.
ارسال نظرات