بصیرت‌افزایی در ولایت‌مداری موجب وفاداری ملت می‌شود

عضو شورای پایگاه بسیج شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت کمیجان گفت: بصیرت‌افزایی در ولایت‌مداری نیاز امروز جامعه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و موجب وفادرای ملت است.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۰۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به فعالیت خود در بسیج اظهار داشت: از دهه 80 عضو بسیج بوده و از سال 90 نیز به عنوان نیروی فعال بسیج افتخار حضور در جمع بسیجیان شهرستان کمیجان را دارم.

وی افزود: در رشته حسابداری در حال تحصیل بوده و در کنار فعالیت در پایگاه بسیج عضو بسیج دانشجویی نیز هستم، در حلقه صالحین شهید "اناری" در کنار سایر دوستان به طرح مسائل روز و تبادل اطلاعات می‌پردازیم.

این عضو فعال بسیج تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در حلقه صالحین با توجه به مناسبت‌های مختلف مسائل مربوطه را دنبال کرده و تعامل بیشتری با دیگر اعضاء حلقه داشته باشیم که به بالا بردن سطح اطلاعات اعضا تاثیر بسزایی دارد.

حسینی ادامه داد: جزو حلقه ها برتر و فعال سپاه ناحیه کمیجان هستیم که بیش از 20 نفر عضو در این حلقه فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: عضو شورای بسیج پایگاه شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت کمیجان نیز افتخاری دیگر است که توفیق پیدا کرده‌ام تا خدمتی ولو کوچک در نهاد مردمی بسیج داشته باشم، امیدوارم بتوانم در بخش پژوهش آنچه را که مورد نظر مقام‌معظم رهبری است را جامه عمل بپوشانم و در راستای پیشرفت جامعه و کشور گام بردارم.

عضو شورای پایگاه بسیج شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت کمیجان تصریح کرد: با توجه به طرح مسائل مختلف در حلقه ها صالحین می‌توانیم شاهد انتقال مطالب ارزشمند به بدنه جامعه باشیم به ویژه در بحث انتخابات حضور کارشناسان آشنا به مسائل روز، مربیان و متربیان بسیاری از پشت پرده‌های موضوعات سیاسی برای بسیجیان طرح می‌شود که این اطلاعات به حلقه محدود نمی‌شود.

حسینی بیان کرد: هر یک از اعضاء خود سفیری در انتقال مطالب هستند و این‌گونه به بحث بصیرت‌افزایی و برگزیدن افراد اصلح کمک می‌شود، یکی از دلایلی که مقام‌معظم رهبری بر بحث بصیرت افزایی تاکید دارند از این جهت است که اساس یک نظام اسلامی را بصیرت شکل می‌دهد و بی‌شک برگزیدن افراد اصلح و حضور آنان در مجلس برای آینده کشور سازنده است.

وی افزود: در سایه بصیرت است که حق و باطل، به خوبی آشکار می‌گردد، با توجه به اینکه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی دست به توطئه‌ها ترفندهای مختلفی می‌زند اگر بصیرت کافی وجود نداشته باشد نمی‌توان این توطئه‌ها را شناسایی کرد.

این عضو فعال بسیج تصریح کرد: حضور در حلقه ها و بهره‌گیری از سخنان کارشناسان در حوزه‌های مختلف باعث انتقال مطالب ارزنده‌ای می‌شود به‌گونه‌ای که هر آنچه در بسیج دانشجویی فرا می‌گیریم با اعضا حلقه مطرح و به نوعی تبادل اطلاعات می‌کنیم.

حسینی با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری درباره حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد متعهد و انقلابی گفت: در بحث انتخابات تلاش می‌کنیم تا منویات مقام‌معظم رهبری را دنبال کنیم چراکه بصیرت‌افزایی در ولایت‌مداری موجب وفاداری ملت می‌شود.

وی آشنایی با فرهنگ ایرانی اسلامی را مهم دانست و افزود: امروز در صحنه جنگ نرم هستیم، دشمنان نظام اسلامی که دیدند نمی‌تواند کار به جایی برند جنگ نرم را طراحی کردند و سعی دارند تا هویت ایرانی اسلامی نسل‌های بعد از انقلاب را از بین برند ولی حضور در حلقه ها و اشنایی با فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی می‌تواند در مقابله با این نبرد موثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات