خبرهای داغ:
دانشجوی گلستانی فعال در عرصه محرومیت زدایی:

اردوه جهادی اردوی خود سازی است

دانشجوی گلستانی فعال در عرصه محرومیت زدایی گفت: اردوی جهادی یعنی خودسازی و خودشکوفایی بسیجیان و انجام فرمامین فرماندهی معظم کل قوا است .
کد خبر: ۸۶۳۸۸۴۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سیدعلیرضاحسینی دانشجویی فعال فرهنگی شهرستان خان ببین و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر که در رشته روانشناسی مقطع کارشناسی پیوسته در حال تحصیل است ، در گفت‎گو با بسیج اظهار کرد: اردوه‎های جهادی دانشجویی تاثیر زیادی در زندگی دانشجویان دارد چرا که دانشجویان با حضور در منطقه محروم با نگاه دیگری به زندگی می‎نگرند.

وی با بیان اینکه اصلیترین تاثیری اردوی های جهادی بر روحیه خود دانشجویان است، خاطرنشان کرد: امروزه دانشجویان با حضور در این اردوه‎ها بهتر درک می‎کنند که شهداء برای ما چه کردند و دانشجو سعی م‎کند در این اردو ها حداقل خودم را بسازم چرا که این اردوه‎ها در حقیقت اردوه خود سازی است.

دانشجوی گلستانی فعال در عرصه محرومیت زدایی ادامه داد: با باید سعی و تلاش کنیم در این اردوی ها سیره و روش شهداء امام شهداء را پیاده کینم و در پیش بگیریم چرا که از این طریق میتوانیم بهترین روشهای جهادی بصیرتی اخلاقی فرهنگی اجتماعی را در بین جوانان روستاها و مردم مناطق محروم بهتر پیاده کینم.

حسینی یادآور شد: در یک نگاه اردوی جهادی یعنی خودسازی و خودشکوفایی بسیجیان و انجام فرمامین فرماندهی معظم کل قوا است .

وی افزود: امروز با ولایت بودن کاری یست راحت است اما در پای و خط ولایت ماندن کاری بسی دشوار است که ما با مجاهدت خود در این راه دین خود را به امام ، شهداء و مقام عظمای ولایت بپردازیم و در نهایت به شهادت و جهاد فی سبیل الله برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها