خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

شهدای مدافع حرم انسان‎های گلچین شده درگاه الهی هستند/ اهدای لوح سپاس فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهید زاهد پور

فرمانده سپاه نینوا گلستان در دیدار با خانواده شهید زاهد پور گفت: ‎شهدای مدافع حرم انسان‎های گلچین شده درگاه الهی هستند.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۳۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی امشب در دیدار با خانواده شهید اسماعیل زاهدپو به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: ‎‎نتایج عملیات در سوریه رضایت بخش است و خبرهای خوبی از سوریه به گوش می‎رسد.

وی تصریح کرد: ‎ اسماعیل زاهدپور شهید مدافع حرم در عملیات حلب سوریه به شهادت رسید این عملیات اکنون به نتایج خوبی رسیده و توسعه پیدا کرده است و در آستانه تبدیل شدن به یک حماسه تاریخی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: نابودی اشرار و داعش همچنین موفقیت رزمندگان اسلام جزو آرزوهای مسلمانان جهان است، آنچه سبب شده تا انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت حرکت کند برخورداری از روحیه شهادت طلبی است.

صادقی با بیان اینکه تکلیف داریم از خون شهدا پاسداری کنیم، افزود: شهدای مدافع حرم ، انسان‎های گلچین شده درگاه الهی هستند که برای پاسداری از حرم آل البیت و دفاع از حریم ولایت در مسیر الهی جان خود را تقدیم کردند.

وی ابراز داشت: مسیر دفاع از حرم آل البیت باعث شد که این شهدای ولا مقام که گویی از کاروان شهدا بعد از دوران دفاع مقدس جا مانده بودند به خیل عظیم شهدا بپیوندند.

گفتنی است در این دیدار و در راستای تکریم خانواده شهید انجام شد لوح تقدیر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها