خبرهای داغ:
معاون فرهنگی وزیر علوم:

تحقق آرمان‌های انقلاب باید بدون تخریب یکدیگر انجام شود

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تحقق آرمان‌های انقلاب باید بدون تخریب یکدیگر انجام شود و نباید اجازه دهیم با اندک اختلافات، توپخانه‌های تخریبی در کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۰۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید ضیاء هاشمی یکشنبه شب در کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم که در سالن همایش پردیس فارابی قم دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) نماد شجاعت و حق‌طلبی است، اظهار کرد: ایشان با حقیقت‌گویی در مقابل قدرت سیاسی و تبلیغاتی زمان خود توانستند پیام‌های مناسبی را به شیعیان انتقال داده و از تخریب فرهنگ اصیل حضرت محمد(ص) جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت شهدا مسیر بن‌بست جامعه بشریت را باز می‌کند، اضافه کرد: قدرت خون شهید از هر قدمی بالاتر و فرهنگ شهدا، فرهنگ حرکت و برکت است که ایران اسلامی با تکیه بر این برکات توانسته به دستاوردهای مناسب در عرصه‌های مختلف برسد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شهادت حمیدرضا اسداللهی افتخاری برای دانشجویان کشور است زیرا او در مسیر تحصیل افق بالاتری را برای خود انتخاب کرده و توانسته در دفاع از حرمین به جایگاه رفیع شهادت برسد.

وی با اشاره به اینکه شهدای دانشجو مدافع حرم از حریم انسان‌های کامل دفاع کرده‌اند، تصریح کرد: ائمه اطهار(ع) انسان‌های کامل و الگوهای متعالی شیعیان هستند، بدنه دانشگاهی حافظ راه شهادت بوده است و این مسیر را از علم و مجاهدت جدا نمی‌کند.

هاشمی اتکای انقلاب به کلمه توحید و توحید کلمه را پیام‌های اصلی شهدا خواند و مطرح کرد: تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باید بدون تخریب یکدیگر انجام شود و نباید اجازه دهیم با اندک اختلافات، توپخانه‌های تخریبی در کشور ایجاد شود تا کشور، جامعه و فرهنگ نظام اسلامی سربلند بماند.

وی گفت: اکنون در حضور خانواده‌های شهدا با مدافعان اصلی راه حق پیمان می‌بندیم که مسیر آنها را در دانشگاه‌ها به عنوان کانون‌های علم، فرهنگ، جهاد و شهادت ادامه دهیم.



ارسال نظرات