خبرهای داغ:
در مسیر تبلیغات انتخابات؛

تداخل برگزاری یک مناظره با یادواره شهدا در یکی از دانشگاه استان گلستان/ آیا دانشگاه فرصت برابر مناظره برای کاندیداها فراهم می کند

امروز در یکی از دانشگاه ها در حالی مناظره کاندیداها مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در همین ساعت و در همان دانشگاه مراسم یادواره شهدای در حال برگزاری بود.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۷۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، در شب گذشته شاهد این بودیم که برخی از کاندیداها در شب شهادت حضرت زهرا(س) با پخش موسیقی محافل خود را گرم نگه داشتند و امروز نیز شاهد برگزاری مناظره ای همزمان با برگزاری یادواره شهدا در یکی از  دانشگاه  استان گلستان بودیم.

سوال اساسی اینجا این است که آیا برگزاری چنین مناظره هایی از سوی یک دانشگاه جانب دارانه نیست و آیا دانشگاه این مناظره ها را برای تمامی کاندیداهای محترم آن شهرستان برگزار میکند تا در حق هیچ یک از نمایندگان ظلم نشود.

البته تداخل برگزاری این دو مراسم در یک زمان به مدیریتی دانشگاه بر میگردد و شاید کاندیداها محترم از برگزاری چنین برنامه ای در دانشگاه مطلع نبودند.

دانشگاه در مرحله نخست باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد و در وجه دوم چنین اتفاقی را نمی توان گردن تشکل های دانشگاهی که زیر مجموعه مدیریت دانشگاه هستند انداخت و برگزاری این دو جلسه در یک زمان را نمی توان صرفا تصادفی دانست و قطعا مدیریت دانشگاه از این دو برنامه مطلع بوده و آگاهانه نسبت به برگزاری آن اقدام کرده است.

ورود دانشگاه ها به مناظره ها شاید از سویی منجر به پویایی باشد و حس کنجکاوی را به قشر فرهیخته دانشگاهی منتقل کند اما همه تشکل های دانشگاهی باید توجه داشته باشند که ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری می فرماید« انتخابات حقّ‌النّاس است؛ این حقّ‌النّاس امر مهمّی است. خب در زبانها هم زیاد تکرار میشود که فلانی گفته انتخابات حقّ‌النّاس است؛ منتها باید به عمق این حقّ‌النّاس برسیم» و اگر شخصی در هر یک از تشکلهای دانشگاهی خود را ولایتمدار می داند باید به این مهم اهتمام داشته باشد.

امروز همه ما موظف هستیم عهدی که با شهدا و امام(ره) بسته ایم را فراموش نکنیم و اگر امروز وظیفه و مسئولیتی برعهده داریم و به دنبال پایداری انقلاب اسلامی هستیم ابتدا نباید له یا علیه کاندیدی جانبدارانه و از نگاه سازمانی حرکت کنیم و از سوی دیگر باید جامعه را ترغیب کنیم که رأی دادن حزبی ، طایفه ای و قومی را ممنوع کنند تا بهترین و شایسته ترین افراد به مجلس ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها