خبرهای داغ:

مجلس خبرگان رهبری مدافع حریم ولایت است

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه گفت: مجلس خبرگان رهبری مدافع اصلی حریم ولایت است.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۵۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، آیت الله حسن ممدوحی در جمع مردم گیلانغرب افزود: بی شک امت اسلامی عاشق ولایت فقیه هستند و به هیچ کس اجازه نخواهند داد تا این جایگاه تضعیف شود.
وی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم همانگونه که با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن عشق خود را به نظام و رهبری نشان دادند در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگران رهبری نیز با مشارکت همه جانبه در این رویداد مهم و سیاسی عشق و دلدادگی خود را به ولایت مطلقه فقیه و نظام اسلامی به اثبات می رسانند.
وی بر لزوم حفظ بصیرت و هوشیاری مردم در انتخاب نامزد اصلح و شایسته برای مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: مردم باید در انتخاب نامزدها هوشیار باشند و از ورود برخی داوطلبان به مجلس خبرگان رهبری که خط قرمز نظام هستند جلوگیری کنند.
این نامزد انتخابات پنجمین مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه افزود: مردم ما روشن، آگاه و فهیم هستند و بعنوان سپر اسلام نخواهند گذاشت آنهایی را که بی درد هستند به مجلس خبرگان و شورای اسلامی راه یابند.
آیت الله ممدوحی ادامه داد: هم اکنون یکصد هزار مرکز اطلاع رسانی در دنیا علیه نظام و اسلام تبلیغات منفی می کنند که هدف آنها اسلام و رهبری است و برخی افراد نیز در داخل با آنها همسو شده اند که باید مراقب باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: موقعیتی که اکنون در آن قرار داریم بسیار خاص و حساس است بگونه ای که در یک جنگ فرهنگی فوق العاده با استکبار هستیم و غرب با تمام قدرت خود را علیه ما آماده و بسیج کرده است.
وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی تنها با عراق درگیر جنگ نبود و در حالی که غرب و بسیاری از کشورهای عربی و حتی افریقایی همه گونه امکانات نظامی، نیرو و کارشناس در اختیار صدام گذاشته بودند مردم کشورمان تا سر حد جان در برابر دنیای کفر ایستادگی کردند تا به پیروزی رسیدند.
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه گفت: امروز دنیای غرب و استکبار به این نکته پی برده اند که ایران اسلامی کشوری نیست که افراد آن به وسیله دیگران هدایت شده باشند بلکه در این کشور انقلاب از جامعه به فرد منتقل نشده بلکه از فرد به جامعه انتقال یافته است.
آیت الله ممدوحی با اشاره به اینکه در تمام انقلاب های دنیا همواره یک نوع شخصیت های سیاسی پشت درهای بسته برای مردم تصمیم می گیرند و مردم را با ایجاد رعب و وحشت بدنبال خود می کشانند گفت: در این نوع انقلاب ها مردم فدای شهوات عده خاصی می شوند اما در کشور ما اول فرد در درون خودش انقلاب می کند تا به سرمنزل مقصود برسد.
وی افزود: جوانان ایران اسلامی ابتدا با غلبه بر نفس اماره در درون خودشان کودتا کردند و این در نتیجه رهبری خردمندانه امام و روحانیت آن روز در بین مردم بود و به همین دلیل است که اکنون هر فرد صاحب انقلاب است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی در بهارستان و 2 کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه افزون بر سه هزار و 500 شعبه اخذ رای اعم از ثابت و سیار در 14 شهرستان های تابعه و مناطق روستایی وعشایری در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات