خبرهای داغ:

جهان نظاره گر حماسه ملت ایران در هفتم اسفندماه است

فرماندار گیلانغرب گفت: جهان فردا نظاره گر حماسه بزرگ ملت ایران اسلامی برای حضور در پای صندوق های رای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه است.
کد خبر: ۸۶۴۲۷۵۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، کرم محمدی روز پنجشنبه در آیین تحویل صندوق های اخذ رای در جمع عوامل برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلانغرب افزود: بی تردید مردم مومن و متدین ایران اسلامی با حضور گسترده در این رویداد سیاسی و مهم برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی خواهند افزود.
وی اظهارداشت: بدون تردید انتخابات برآمده از سال ها مبارزه و تبعید و زحمات امام بزرگوار و خون های پاک شهدای گرانقدر است که نهالی را به نام میزان رای ملت است کاشتند تا امروز به درختی تنومند تبدیل بشود.
وی اظهار کرد: بدون تردید جهانیان از هفته ها قبل تمام توجه و دوربین های خود را متوجه سرزمین ما کرده اند اما تردیدی نیست فردا نظاره گر خلق حماسه ای دیگر از این ملت با تمدن و آگاه خواهند بود.
این مقام مسئول اضافه کرد: همه امید دوستان نظام و ملت بزرگ ایران فردا به دستان همه عوامل برگزاری انتخابات بعنوان امنای دولت جمهوری اسلامی ایران است تا وظیفه شرعی و قانونی خود را به بهترین شکل به ظهور برسانند.
محمدی بیان کرد: مردم ما هم بطور یقین با حضور گسترده در پای صندوق های وظیفه دینی و تکلیف خود را برای تعیین سرنوشت بعنوان حق قانونی خود به اثبات می رسانند.
وی خاطرنشان کرد: ما امین مردم هستیم و صندوق های اخذ رای امانت خون شهدای گرانقدر است و رویکرد دولت تدبیر و امید امانتداری از آرای مردم در عرصه برگزاری انتخابات است.
فرماندار گیلانغرب گفت: دولت تدبیر و امید همواره بدون هیاهو در عرصه عمل نشان داد که نباید یک مورد از منویات رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند بی شک در این دوره حساس و سرنوشت ساز نیز انتخاباتی توام با آرامش با صیانت از آرای مردم را شاهد خواهیم بود.
محمدی ادامه داد: همه عوامل برگزاری انتخابات مکلف هستند امانتداری و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند و تنها در این صورت است که هم رضایت خداوند متعال جلب خواهد شد و هم وظیفه قانونی و تکلیف شرعی خود را بدرستی انجام داده اند.
وی افزود: در انتخابات هفتم اسفند ماه یک هزار و 800 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی کار برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری را در گیلانغرب بر عهده دارند.
وی گفت: 80 شعبه اخذ رای در گیلانغرب شامل 23 شعبه ثابت شهری و چهار شعبه ثابت روستایی و 53 شعبه سیار روستایی کار برگزاری انتخابات را به انجام می رسانند و 55 هزار تعرفه و برگ رای نیز برای هر یک از انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.
در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیش از 43 هزار نفر از مردم گیلانغرب واجد شرایط رای دادن هستند.
در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 9 نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجاز به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده هستند.
در مجموع سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را 201 شعبه اخذ رای در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را برعهده دارند.
قصرشیرین مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب است.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای هستند.
ارسال نظرات