اعزام یک کاروان دانش آموزی تفرش به اردوی راهیان نور؛

استکبار ستیزی روح انقلاب است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت تفرش گفت: استکبار ستیزی روح انقلاب و شهدا بهترین الگو در استکبارستیزی و دشمن شناسی هستند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۴۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، صالحی از اعزام راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از پیام ها و آموزی های دینی و ارزشی است و این سال‌ها بیانگر رشادت و فداکاری کسانی است که عاشقانه برای وطن خود حماسه آفریدند و نثار جان خود موجب سرافرازی ایران اسلامی شدند.

وی افزود: بایستی خاطرات جانبازی‌ها، رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار تمامی کسانی که برای دفاع از خاک، ارزش‌ها، ناموس و شرف این آب و خاک جانانه مبارزه کردند برای نسل‌های بعد انقلاب اسلامی نیز بیان و تبیین شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت تفرش گفت: ملت ایران همواره در برهه ها و مقاطع حساس در صحنه حضور داشته و به وظیفه خود در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی عمل کرده اند.

صالحی با اشاره به اهمیت حضور مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان یک ابزار تربیتی برای متحول کردن قشر نوجوان و جوان حائز اهمیت بوده چراکه آنها با ارزش‌های دفاع مقدس از نزدیک مانوس می‌شوند.

وی افزود: استکبار ستیزی را مهم ترین درس شهدا برای تمام اقشار ملت است، استکبار ستیزی باید در تمام مراحل زندگی افراد نقش پر رنگی داشته باشد، حضور در انتخابات تبلور استکبارستزی ملت ایران است که با حضورشان مقبولیت و اقتدار نظام را تداوم بخشیده و برای آینده کشور افراد اصلح را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات