خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کنگاور:

حضور پرشور مردم در انتخابات مهر باطلی بر توطئه های دشمنان بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: حضور پرشور مردم نشانه ای از عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مهر باطلی بر توطئه های دشمنان بود.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۸۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
سرهنگ علی حیدرنژاد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور اظهار داشت: مردم با حضور گسترده و پرشور خود درانتخابات دیروز (7 اسفند) مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم زنند.
وی اظهار کرد: شهروندان در جای جای این مملکت و با حضور حداکثری خود و انتخاب فرد اصلح بار دیگر سیاست های خصمانه آمریکا و انگلیس را به چالش کشیدند.
وی با توجه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که سال های آینده را عبور از پیچ حیاتی و تاریخی تعبیر کرده اند گفت: مردم امروز با بصیرت و آگاهی، فرد اصلح را انتخاب کرده اند که به سلامت از این پیچ حساس گذر کنیم.
حیدرنژاد گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات سیاست های خصمانه رسانه های معاند و وابسته به آمریکا و انگلیس را به چالش کشیدند.
وی در باره حضور حداکثری شهروندان کنگاوری در انتخابات گفت: مردم کنگاور بار دیگر با حضور پرشور خود دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی را ثابت کردند.
فرمانده سپاه کنگاور در پایان از حماسه آفرینی مردم کنگاور و شهرهای دیگر کرمانشاه در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم کرمانشاه همواره در صحنه های مختلف حضور آگاهانه و با بصیرتی داشته اند.
ارسال نظرات