نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان مرکزی مشخص شد

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: نتایج انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان مرکزی از جمله شازند، محلات و دلیجان، خمین و تفرش، آشتیان و فراهان مشخص شد.
کد خبر: ۸۶۴۳۲۸۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی با اعلام این خبر که نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 حوزه انتخابیه استان مرکزی مشخص شده اظهار داشت: شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه تفرش_ آشتیان و فراهان، محلات و دلیجان، خمین و شهرستان شازند مشخص شده است.

وی افزود: حوزه تفرش_ آشتیان و فراهان از 50 هزار و 275 رای اخذ شده تعداد آراء صحیح 48 هزار 463 بوده و نماینده منتخب در این حوزه محمد حسینی با کسب 13 هزار و 42 رای است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان، علیرضا سلیمی با 11 هزار و 470 رای از میزان 43 هزار و 141 صحیح به صندوق انداخته شده توانست منتخب شود.

حسن‌بیگی با اشاره به تعدای آرای به صندوق انداخته شده در این حوزه انتخابیه گفت: آراء ماخوذه 45 هزار و 138در این حوزه بوده است.

وی افزود: آراء مأخوذه در حوزه انتخابیه خمین 52 هزار و 61 رای بود که از این میزان تعداد 49 هزار و 325 صحیح و نماینده انتخابی محمد ابراهیم رضایی با کسب 22 هزار و 664 رای مردمی بود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شازند میزان آراء ماخوذه 71هزار و 466 بود که تعداد آراء صحیح 68 هزار و 474 است و در این میان تعداد 15 هزار و 719 رای را صاحبعلی غفاری و علی ابراهیمی با 11 هزار و 583 رای را به دست آوردند که نتیجه انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد.

حسن بیگی با اشاره به نتایج آراء مجلس خبرگان رهبری در استان گفت: نتایج آراء هنوز مشخص نشده و امیدواریم با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، ساوه و زرندیه نتایج منتخبین مجلس خبرگان رهبری نیز تا ظهر امروز اعلام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات