خبرهای داغ:
سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان خبر داد،

خبرگزاری بسیج در نخستین جشنواره مطبوعاتی گلستان حضور دارد

سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان گفت: نخستین جشنواره مطبوعاتی گلستان با 32 غرفه و عصر امروز ساعت 19 در محل نمایشگاه تالار فخر الدین اسعد گرگان با حضور خبرگزاری بسیج افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۴۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد زنگویی عصر امروز در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: با توجه به دعوت رسمی از خبرگزاری بسیج برای شر کت در این جشنواره فرصتی فراهم شد که خبرگزاری بسیج در کنار دیگر خبرگزاری‎ها و پایگاه های تحلیلی نسبت به معرفی ظرفیت و اقدامات خود و همچنین برنامه‎هایی که در آینده در نظر دارد اقدام کند.

وی با بیان اینکه در استان گلستان بیش از 200 خبرنگار افتخاری جذب کردیم، گفت: آموزش خبرنگاران افتخاری به صورت عمومی برگزار شده است و در آینده نزدیک به دنبال آموزش تخصصی این خبرنگاران هستیم.

سرپرست خبرگزاری بسیج گلستان ضمن دعوت از همه علاقمندان برای بازدید از این غرفه خبرگزاری بسیج در این جشنواره اظهار کرد: خبرگزاری بسیج در استان گلستان با شعار گفتمان‎سازی منویات مقام معظم رهبری و اطلاع‎رسانی درست فعالیت دارد و امید است بتواند در این مسیر گام‎های بزرگتری را بردارد.

زنگویی با بیان اینکه خبرگزاری بسیج تنها خبرگزاری است که در استان نسبت به حضور در منطقه راهیان نور اعلام آمادگی کرده است، گفت: خبرگزاری بسیج در صدد آن است که بتواند با جریان‎سازی و معرفی یادمان‎های سرزمین شهدا بتواند ظرفیت این مکان‎ها را معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها