خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

خبرگزاری بسیج در مسیر تحقق منویات رهبری بستر ساز است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در بازدید از غرفه خبرگزاری بسیج گفت: خبرگزاری بسیج در مسیرت تحقق منویات مقام معظم رهبری بستر ساز است.
کد خبر: ۸۶۴۵۱۲۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر عصر امروز در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان اظهار کرد: قاعدتا هر کسی که دل در گروی انقلاب اسلامی دارد و برای سرنوشت خود می‎طپد روجیه بسیجی دارد و امروز در بازدید از غرفه‎های مطبوعات روحیه تلاش را دیدیم و از این نظر اصحاب رسانه همه بسیجی بودند.

وی تصریح کرد: قلم دست افراد سالم باشد و حقیقت است بنویسند و انتقال دهند و اگر قلم در دست افراد صالح باشد کشور ما صالح خواهد شد و به سمت آرمان‎های انقلاب اسلامی گام برخواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در پاسخ به بسیج کع علت اصلی برخی بی‎توجهی مخاطبان به رسانه‎ها و افزایش مخاطبان شبکه‎های اجتماعی را در چه می‎بینید، گفت: شاید برخی از رسانه‎ها برای آن که نظر مخاطبان را جلب کنند کار ضد اخلاقی دست بزنند و از تیترهای زرد استفاده کنند که این زیبنده نیست و درنهایت مخاطب بین راه ثواب و ناثواب مردم تشخیص می‎دهند و راه درست را در نهایت انتخاب خواهند کرد.

مهاجر ابراز داشت: مطمئن رسانه‎ها تکلیف بالایی دارند چرا که افکار عمومی را جهت می‎دهد و در زندگی امروزی ما نیز رسانه نقش مهمی دارد و اگر امروز قرار باشد که غباری از جنس فتنه جای رسانه را بگیرد حرف صحیح و درست انقلاب می‎تواند راه گشاه باشد و امید است اصحاب رسانه به آرمان‎های امام و بیانات مقام معظم رهبری با نقش آفرینی درست خود قلم بزنند.

وی با بیان اینکه رسانه‎ها باید با رسالت بزرگ انقلاب اسلامی و آرمان‎های شهدا قلم بزنند، گفت: رسانه‎ها امروز باید مواظب نفوذی‎ها باشند و باید مراقب باشند که زخمی در مجموعه خود شکل نگیرد که از این نقطه آلودگی نفوذ در رسانه ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص خبرگزاری بسیج گفت: خبرگزاری بسیج با توجه به فرصت کمی که در رقابت اطلاع رسانی با خبرهای به روز و جامع توانسته جایگاه خود را پیدا کند و دغدغه‎های مقام معظم رهبری و منویات آقا را به خوبی در جامعه بسترسازی می‎کند.

مهاجر بیان داشت: مطئمنا هرچه خبر به روزتر باشد اثرگذاری بیشتری خواهد داشت چرا که مخاطبان به دنبال مطالب به روز هستند.

خبرگزاری بسیج در مسیرت تحقق منویات مقام معظم رهبری بستر ساز بوده است

خبرگزاری بسیج در مسیرت تحقق منویات مقام معظم رهبری بستر ساز بوده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها