خبرهای داغ:

مقابله با نفوذ و فتنه امتداد راه شهیدان مدافع حرم است

امام جمعه موقت کرمانشاه ایستادگی در مقابل جریان نفوذ و نفاق را امتداد راه شهیدان مدافع حرم و دفاع از ارزش‌های دینی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۶۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام احمد خانلری امروز در مراسم یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم حمزه کاظمی در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر کرمانشاه اظهار کرد: شهادت یک معنای عمیق است که از عشق به خدا سرچشمه می‌گیرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه درک معنای شهادت را نیازمند درکی عمیق از عشق به خداوند دانست که تنها از دریچه عبودیت قابل فهم است و گفت: پیوستگی به حق نیازمند فهم کلام خداست و رمز شهادت عشق به خداست که شهیدان عشق به لقای الهی داشتند.

وی با تصریح بر اینکه شهدا و مجاهدان راه خدا بالاترین حق را بر بشریت دارند و کسانی که به مردم خدمت می‌کنند و برای رفع گرفتاری‌ها زحمت می‌کشند در راه شهیدان قدم برمی‌دارند، افزود: اگر پاسداران از حریم حق و شهیدان مدافع حرم نبودند، هیچ چیزی از ارزش‌ها بر روی زمین از ناحیه دشمن باقی نمی‌ماند.

وی با تصریح بر اینکه متوکل عباسی قدرتی کمتر از آل‌سعود و داعش نداشت، ادامه داد: این فرد نتوانست یاد سیدالشهدا(ع) را خاموش کند و خداوند به بشریت نشان داده راه بهشت راه سرخ حرکت سیدالشهدا(ع) است و نقشه‌های دشمنان با اراده الهی خنثی می‌شود.

خانلری به شناخت غلط دشمنان از اراده الهی اشاره کرد و متذکر شد: امروز همه ما می‌توانیم همچون شهیدان مدافع حرم در راه خدا و دفاع از ارزش‌های دینی قدم برداریم و این با ایستادگی در مقابل دشمنان و جریان نفوذ و نفاق محقق می‌شود و الگوی ما باید قیام سیدالشهدا(ع) باشد تا اسلام آمریکایی که امروز توسط داعش و تکفیری‌ها دنبال می‌شود شکست داده شود.



منبع: فارس

ارسال نظرات