خبرهای داغ:

۴۹ باند مواد مخدر در استان کرمانشاه متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه شناسایی و متلاشی شده است.
کد خبر: ۸۶۴۵۴۶۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی در نشست خبری که امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به دو هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف 266 کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف 10 روز گذشته خبر داد و افزود: در طول این مدت 160 قاچاقچی عمده و پنج هزار قاچاقچی خرد نیز در طول عملیات‌‌‌های مختلف دستگیر شدند.

امان‌اللهی با بیان اینکه روز گذشته یک محموله 198 کیلوگرمی از نوع تریاک کشف شده است بیان کرد: این محموله در یک تریلی کشنده جاسازی و از شرق کشور وارد استان شده بود.

وی با اشاره به جدیت در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به عنوان اولویت نیروی انتظامی، گفت: همکاری و مشارکت مردم نیز همواره در خیلی از زمینه‌ها راهگشا بوده است.

امان‌اللهی گفت: با همکاری بیشتر مردم و تشریک مساعی مردم در راستای برخورد با توزیع کنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گان مواد مخدر می توان بهتر عمل کرد و به توفیقات بیشتر دست یافت.

ارسال نظرات