خبرهای داغ:
صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

یادواره شهدای دانش‎آموزی استان گلستان/ اعزام بیش از 10 هزار دانش‎آموز گلستانی به راهیان نور

یادواره شهدای 36 هزار شهید کشور صبح امروز همزمان با شهرستان‎های کشور در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۰۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمدرضا وطنی  صبح امروز داوری در یادواره شهدای استان گلستان که در هنرستان شهید نصیری گرگان برگزار شد، ضمن تبریک هفته تربیت گفت: دانش آموزان آینده ساز کشور هستند و در با تعلیم و تربیت در حقیقت پیرو راه شهدا هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در سنگر تعلیم و تربیت ادامه دهند راه شهدا باشیم، گفت: خانواده شهدا همچون شهید در قرب الهی قرار داردند و امیدواریم بتوانیم وظایف ما را به گونه‎ای انجام بدهیم که شهدای و خانواده شهدا از ما خرسند باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان  گفت: همزمان با این  یادواره شهدا در سراسر کشور یادواره 36 هزار شهید دانش‎آموزی کشور در حال برگزاری است.

وطنی با بیان اینکه ما برنامه‎ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث انتقال فرهنگ شهدا می‎شود، بیان داشت: ما برنامه‎های مختلفی را برای خانواده‎ها، مغلمان و دانش‎آموزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درنظر گرفتیم که در طول سال این برنامه‎ها اجرا می‎شود.

وی ادامه داد: لازم است که امروز دانش‎اموزان با مرام و راه شهدا بیشتر اشنا شوند و این مهم یکی از ماموریت‎های آموزش و پرورش است و در این رستا کمیته‎هایی را در سطح استان و شهرستان شکل دادیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان  با بیان اینکه امسال بیش از 10 هزار دانش‎آموز گلستانی به سفر معنوی راهیان نور خواهند رفت، گفت: در سال گذشته بیش از ظرفیت پیش بینی شده دانش‎آموزان را به این سفر معنوی اعزام کردیم.

وطنی با بیان اینکه بیش از 7 هزار نفر تا کنون به این سفر معنوی اعزام شدند، افزود: مرحله نسخت اعزام آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با همکاری سپاه پاسداران روند اعزام دانش‎آموزان را ادامه دهیم.

گفتنی است در این مراسم  پیام  وزیر آموزش و پرورش توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها