خبرهای داغ:
آیت‌الله سبحانی در دیدار با امیرآبادی و ذوالنوری:

دولت‌ها توجه لازم را به مسائل معنوی نداشته‌اند/جلوی واردات بی‌رویه گرفته شود

یکی از مراجع تقلید گفت: چند دولت آمده و رفته است و دولت‌ها نسبت به مسائل معنوی توجه لازم را نداشته‌اند، توجه به مسائل عمرانی جای خودش را دارد اما کشور ما از نظر معنویت باید شرایط مطلوبی داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۲۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری و احمد امیرآبادی منتخبان مردم قم در دهمین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار است که وکلای مردم به وظایف خود عمل کنند و این مسئله را در هنگام رای دادن قید کردم.

وی بیان کرد: چند دولت آمده و رفته است و دولت‌ها نسبت به مسائل معنوی توجه لازم را نداشته‌اند، توجه به مسائل عمرانی جای خودش را دارد اما کشور ما از نظر معنویت باید شرایط مطلوبی داشته باشد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید نمایندگان مردم قم نسبت به مسائل معنوی در مجلس تذکر دهند، گفت: در روزنامه رسالت خواندم عکس زنی با سر برهنه را بر سر در سینما زده‌اند، از سال 1313 که زمزمه کشف حجاب بود دجالی را در ایران راه انداختند و مردم در دجال دیدند که زن سربرهنه‌ای وجود دارد و در سال بعد مسئله کشف حجاب را آغاز کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید معنویت، ‌اخلاق، حجاب و اعتیاد مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید مشخص شود که چرا اعتیاد حتی در دانش‌آموزان افزایش یافته است.

آیت‌الله سبحانی تاکید کرد: همچنین باید جلوی واردات بی‌رویه کالا گرفته شود، کارخانه‌داران از تعطیلی کارخانه‌های خود به دلیل واردات کالا رنج می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه باید در پیگیری مسائل معنوی و اخلاقی در مجلس جلودار باشید، خاطرنشان کرد: شهر قم دارای مشکلات خاص خود است و یک مسیر برای دسترسی به جمکران که می‌خواستند احداث کنند مدت زمان بسیار طولانی به طول انجامید.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بافت فرسوده شهر قم در وضعیت مطلوبی نیست، اظهار کرد: اگر یک زمین لرزه بیاید تلفات بسیاری خواهد داشت و باید نسبت به نوسازی و استحکام بافت فرسوده اهتمام لازم را داشته باشید.
ارسال نظرات