خبرهای داغ:

گردهمایی بزرگ مبلغان فاطمی در قم برگزار شد

گردهمایی بزرگ مبلغان فاطمی اداره کل تبلیغ وارتباطات با موضوع رسالت جهانی فاطمیون پیش از ظهرروز پنج شنبه با حضور جمعی از خواهران طلبه و بسیجی در سالن همایش جامعه الزهرا(س) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۴۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
ا                          
به گزارش خبر گزاری بسیج از قم، در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان، مدیریت محترم حوزه جامعه الزهرا(س) با اشاره به سوره اعراف گفت: تبلیغ مهم ترین وظیفه پیامبران بوده که با اعمال ورفتار جلب اعتماد می کردند و الان بر عهده مردم است امروز تبلیغ در هر زمینه ای آزاد  است و وظیفه مبلغان هم با زور امکان پذیر نیست. 

درادامه حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: ما باید دین و آیین  خود را فاطمی مطرح کنیم که هرجا گفتند شیعه یاد نام حضرت زهرا(س) بیفتند و حضرت زهرا(س) بعد ازپیامبر اکرم(ص) اولین معلم سیاست است و تبلیغ دین اسلام  با نام حضرت زهرا(س) تاثیر عمیق تری خواهد داشت.

وی افزود: اولین قدم فعالیت در این زمینه، محبت به حضرت زهرا(س) ست مرحله بعد معرفت به حضرت زهرا(س)ست. حضرت زهرا(س) ابعاد گوناگونی دارد اما  مهمتر اینکه همه چیزش را خرج ولایت کرد.
پناهیان اظهار داشت: در جهان دین اسلام را دین خشونت و دین ضدیت با زن معرفی می کنند که با دروغ هایشان ذهنیت منفی ایجاد می کنند ولی ما با راستیهایمان خیلی کوتاهی کرده ایم.
  
 در پایان هم  بعد از روضه خوانی حسینی نژاد مداح اهل بیت عصمت وطهارت، همسر اولین شهید روحانی مدافع حرم، ضمن بیاناتش به اینکه دشمن شناخته شیعه کیست سعادت شیعه را ولایت مداری دانست.    

ارسال نظرات