خبرهای داغ:

خانواده های معظم شهدای روانسر مورد تجلیل قرار گرفتند

به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، تعدادی از خانواده های معظم شهدای روانسر مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۷۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، فرماندار روانسر در این دیدارها گفت: انقلاب اسلامی ایران از خون پاک شهدا به ثمر نشست و وظیفه همگان ادامه راه ایشان و تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است.
حسین ویسمرادی با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از اسلام و انقلاب بود، افزود: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمام عرصه ها و میادین می شود.
وی تصریح کرد: شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روانسر نیز گفت: همه مسئولان خادم و خدمتگزار پدران و مادران شهدا، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم هستیم و مطمئناً نسل های آینده هیچ موقع فداکاری ها و جانفشانی های آنان را در پاسداری از کشور فراموش نخواهند کرد.
سید ایوب زارعی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا افتخاری برای ماست و زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث استمرار آرمان های شهدا، امام و انقلاب اسلامی است.
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا و با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا مزار شهدای والامقام شهر روانسر نیز غبارروبی و عطرافشانی شد.
امام جمعه روانسر در ابتدای برگزاری این آیین گفت: هر چه بیشتر بتوانیم در مسیر آرمان های شهدا گام برداریم بهتر خواهیم توانست از آرمان های انقلاب و نظام صیانت کنیم.
ماموستا ملا عبدالله غفوری با بیان اینکه نباید ایثار شهدا را فراموش کنیم و همیشه حرمت آنها را باید حفظ کنیم اظهار داشت: شهدا با ایثارگری که از خود نشان دادند عزت و افتخار را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.
وی تصریح کرد: امام راحل با تدبیر و اندیشه والای خود در برهه حساسی از انقلاب فرمان تشکیل نهاد مردمی بنیاد شهید را صادر کردند.
وی یادآور شد: ماهرچه داریم از شهدا داریم اگرامروز کشور عزیز ما اینگونه با قدرت و اقتدار به جلو و به سمت پیشرفت حرکت می کند به دلیل رشادت ها و شجاعت های شهدای ماست و باید پاسدار و حافظ خون شهدا و ارزشهای انقلاب باشیم.
ارسال نظرات