خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

شهدا با راهیان نور با ما سخن می‎گویند/ فرماندار گرگان تمام قد برای راهیان نور تلاش کرد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: جبهه‎ها محل مکاشفه است و شهدا با راهیان نور با ما سخن می‎گویند.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۵۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: در دین ما زمان و مکان شرافت خاصی دارد و بر این اساس در هشت سال دفاع مقدس جبهه‎ها برای ما محل مکاشفه بود.

وی ادامه داد: امروز شهدا با ما با راهیان نور سخن می‎گویند و راهیان نور به مکان ارزشمندی مثل کربلا در ایران مبدل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان به اهمیت راهیان نور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این راه همه ما مسئول هستیم که نسل جوان تشنه به معرفت ناب اسلام و انقلاب را با فضای معطر کربلای ایران آشنا کنیم.

مهاجر گفت: امروز تصور سختی است که بخواهیم سال جدید را بدون شهدا آغاز کنیم و مگر می‎توانیم بدون سلام دادن به شهدا گمنام یادمان‎ها سال خوبی برای این مملکت سال خوبی را خواستار باشیم لذا باید همه توان خود را برای حضور در یادمان‎های شهدا باید بسیج کنیم.

وی با بیان اینکه باید امروز جوانان را در بستر معرفت و بصیرت با شهدا قرار دهیم، یادآور شد: مطمئنا این وظیفه بر دوش تک تک ما قرار دارد و باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

این فرمانده بسیجی با بیان اینکه امسال بیش از 820 نفر از شهرستان گرگان به راهیان نور اعزام می شوند، افزود: ستاد شهرستان گرگان و رئیس ستاد دکتر یحیی خای فرماندار شهرستان گرگان پیگیری وتلاش مجدانه‎ای برای راهیان نور داشتند و تمام قد برای اعزام زائران گرگانی به این سفر معنوی ایستادند که به نوبه خود آز آن تشکر می‎کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها