خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بندرگز در مصاحبه با بسیج:

اقدامات گسترده دشمن شور و نشاط راهیان نور را از بین نمی برد

با توجه به گستردگی اقدامات دشمن در خصوص بی اعتقاد سازی مردم به شهدا و الگو های بارز زمان جنگ اما هنوز شور و نشاط جوانان و مردم کشورمان برای اعزام و بازدید از این مناطق به چشم می خورد
کد خبر: ۸۶۵۰۴۸۶
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای جهانشاهی مسدول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بندرگز در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت: اردوی راهیان نور حرکتی عظیم در سطح کشور است و این کار باید بسیار مورد توجه همگان قرار بگیرد که راهیان نور میثاقی دوباره با شهدا است.

وی در ادامه افزود: با توجه به گستردگی اقدامات دشمن در خصوص بی اعتقاد سازی مردم به شهدا و الگو های بارز زمان جنگ اما هنوز شور و نشاط جوانان و مردم کشورمان برای اعزام و بازدید از این مناطق به چشم می خورد و این کار خاری در چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب عزیزمان است.

جهانشاهی اذعان کرد: فضای معنوی جبهه های جنوب به اندازه ای تاثر گزار می باشد که دوباره یاد و خاطره آن روزها که ما توانستیم در برابر ابر قدرهای عالم بایستیم را به خوبی یاد آوری می کند.

وی در پایان بیان کرد: دشمنان ما باید بدانند که تا وقتی روحیه انقلابی و خوی دشمن ستیزی در این مردم وجود دارد هرگونه تحریم و خدعه های آنان بی اثر است و ما ملت ایران همگی در زیر سایه ولایت فقیه از این نیرنگ ها سربلند و پیروز بیرون می آییم.

خبرنگار افتخاری بسیج : محمد رضا رضایی
ارسال نظرات
پر بیننده ها