خبرهای داغ:
حجت الاسلام شیخی:

ادامه دادن راه شهدا رسیدن به حکومت صالحان است

راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی کشور است که راه را برای رسیدن به حق نشان می دهد.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۴۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام شیخی از طلاب حوزه علمیه سفیران گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی کشور است که راه را برای رسیدن به حق نشان می دهد.
وی درادامه افزود : بشهدا بهترین افزاد هستند که می توانند  نقش یک سوزن بان را ایف کنند و قطار زندگی ما را در مسیر درست قرار دهند.
این طلبه بسیج  اذعان کرد :اگر این حرکت راهیان نور رادامه نداشته باشد راه ما گم می شود و سالی یک بار کم است برای راهیان نور زیرا یادمانهای شهدا و این سرزمین ها به انسان آرامشی را که باید داشته باشیم فراهم می کند.
وی در پاسخ به این سوال ؛علت اینکه دشمن می خواهد جوانان ما را به سمتی غیر از مسائل ارزشی ترغیب کند چیست :دشمن راه را فهمیده است ،زمانی که میرزای شیرازی فتوای تحریم را داد دشمن به قدرت مرجعیت پی برد همان دشمن می داند ک هادامه دادند راه شهدارسیدن به حکومت صالحان و امام زمان است و این حرکت زیبای فرهنگی را زیر سوال می برد و برآن هجمه وارد می سازد.
حجت الاسلام شیخی در پایان خاطر نشان کرد : باید اهل تحقیق باشیم و راه درست را انتخاب کنیم و این نصیحت بزرگی است که در وصیت همه شهدا دیده می شود و پشتیبانی از ولایت فقیه  و سفارش حجاب به خانمها  و روحیه تحقیق محوری مسائلی است که باید امروز در جامعه ما پیاده شود زیرا امروز دشمن با براه انداختن برنامه های گوناگون و استفاده از ابزار رسانه هم با ولایت فقیه دشمنی میکند و هم بر روی مسئله حجاب که زنان جامعه را بی حجاب و عفاف کند و اینکه نگاه مردان را تسخیر و روحیه تحقیق محوری را از جوانان ما بگیرد و آنها را مشغول برنامه ها و بازی ها و سرگرمی های کاذب کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها