خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا در جمع طلاب جامعه المصطفی:

حضور شما در کربلای ایران افتخاری برای استان گلستان است

کد خبر: ۸۶۵۱۵۲۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول در جمع طلاب جامعه المصطفی استان گلستان اظهار کرد :اسلامی که امام در ایران آورد اسلامی است که همه مسلمانان را زیر یک بیرق قرار می دهد و این اسلام اختصاص به شیعه و سنی ندارد وامیدوارم شما طلاب که از کشورهای مختلف به مناطق عملیاتی جنوب کشور ایران اعزام شده اید تفکر و اندیشه ای که از آن به عنوان اسلام ناب محمدی یاد می شود را در مقابل اسلام داعشی و انحرافی تبلیغ کنید.

وی درادامه افزود :انقلابی که در ایران اسلامی شکل گرفت باعث عزت مسلمانان و اسلام شد و امام (ره) کاری کرد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک مسلمان در غرب جرات کرد که بگوید مسلمان است اما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کسی جرات نداشت که بگوید یک مسلمان است زیرا او را تحقیر می کردند.

کریمی اول تصریح کرد :انقلاب اسلامی دست امریکا را از ایران اسلامی کوتاه کرد و عزت اسلام را به شرق و غرب عالم نشان داد و این نعمت بزرگی است.

وی خطاب به طلاب جامعه المصطفی گفت: حضور شما در کربلای ایران تمام خستگی را از ما و خادمین شهدا بیرون ریخته است و افتخاری است برای استان گلستان.

کریمی اول درادامه اذعان کرد : دفاع مقدس ما نمونه بارز جنگی است که با تفکر و اندیشه اسلامی پیش رفت و این خیلی مهم است دشمن مقابل ما یعنی صدام از همه کشورها استفاده کرد و هر چه توان داشت به کار برد حتی شهرهای مارا بمباران می کرد و اما امام (ره) اجازه نداد ما مقابله به مثل کنیم و شهرهای آنان را بزنیم بلکه ما فقط به مراکز نظامی و اقتصادی و حیاتی او ضربه وارد کردیم.

جانشین سپاه نینوا اذعان کرد : قریب به 27 سال است که جنگ تمام شده است اما امروز که شلمچه قدم می گذارید احساس می کنید که همین دیروز جنگ به پایان رسیده است و بخاطر اثر آدمهایی است که اینجا جنگیدند چون در مسیر حق بودند وخداوند ضامن خون آنهاست.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا در پایان گفت :شما ببینید مردم فلسطین و غزه یک نفر شیعه ندارد ولی شما دیدید که رهبر ایران گفتند که هر چه توان دارید برای کمک به فلسطین ونابودی اسرائیل به کار ببندید چون فلسطینیها برادران ما هستند و هرکه در این دنیا بر علیه اسرائیل بجنگد ما او را یاری میکنیم ،این همان تفکر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها