خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه گنبد کاووس؛

راهیان نور پلی برای ارتباط انسان وخدا

سرهنگ قاسم پور گفت : جنگ 8 ساله برای ما یک درس و یک امتحان الهی بود.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۰۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار قاسم پور جانشین سپاه ناحیه گنبد کاووس اذعان کرد : جنگ 8 ساله برای ما یک درس و یک امتحان الهی بود و در این راه خیلی چیزها ثابت شد .

وی درادامه فزود :ما با داشته های خیلی کمی به پیروزی های بزرگ رسیدیم و توانستیم کشورمان را حفظ کنیم و از اسلام دفاع کنیم.

قاسم پور خطاب به جوانان گفت :جوانهای ما باید بدانند این انقلابی که امروز استکبار جهانی از آن می ترسد از بزرگواری و ریختن خون هزاران شهید است و این عزیزان ونوجوانان باید با فرهنگ شهادت آشنا شوند و اگر ما به خوبی فرهنگ شهادت و ایثار را به جوانان نیاموزیم آنها گرفتار جنگ نرم دشمن خواهند شد و در صورت خواب رفتن ما با لگد دشمن بیدار خواهیم شد. جانشین سپاه ناحیه گنبد کاووس همچنین اذعان کرد :این کاروان های راهیان نور به صورت یک فرهنگ در دل مردم عزیزمان به خوبی جای گرفته است و هرساله بسیاری از جوانان به اینجا می آیند و ما می بینیم که چگونه گرفتار این خاک می شوند که حتی بعضی از آنها به جمع خادمین شهدا می پیوندند.

وی راهیان نور را پلی ارتباطی بین انسان با خدا و شهداخواند وگفت: بهترین آرزو در جوار شهدا این است که انشا الله ما هم شهید در راه حق باشیم.

جانشین سپاه ناحیه گنبد کاووس در پایان ابراز داشت:انتظار شهدا از ما این است که پرچم این ولایت را زمین نگذاریم ، پشتیبان ولایت فقیه باشم ، و راه آنان را ادامه دهیم.

گفتنی است 350 نفر از برادران اهل تسنن و تشیع شهرستان گنبد کاووس از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید بعمل آوردند.

خبرنگار افتخاری بسیج : عباسعلی روشنی یساقی

ارسال نظرات
پر بیننده ها